سنندج؛

درخشش کاراته‌کاهای پیشکسوت کردستانی در رقابت‌های کشوری

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در پایان پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته کشور، کاراته‌کاهای پیشکسوت کردستانی یک نقره و 3 برنزکسب کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حامد جولایی گفت: در پنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور 187 کاراته‌کا در بخش کاتا و کمیته انفرادی از 20 استان کشور شرکت داشتند و در رده‌های سنی مختلف با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در رده‌های سنی 35 تا 40 سال و 40 تا 45 سال در بخش در این رقابت‌ها در رده سنی 40 تا 45 سال، عباد فیضی قهرمان اسبق کردستانی موفق شد مدال نقره این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد:کمیته انفرادی، امیر صوفی‌مرید، کیوان محمدی و امیر مهرپویا در وزن 80+ کیلوگرم 3 مدال برنز را به دست آوردند.

وی افزود: در نتیجه تیمی نیز تیم تهران با کسب 6 مدال طلا، سه نقره و 9 برنز بر جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، مازندران با چهار مدال طلا و دو برنز بر سکوی دوم ایستاد و استان مرکزی با دو  مدال طلا سوم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم کاراته پیشکسوتان استان کردستان هم با کسب یک نقره و سه برنز در جایگاه دهم این رقابت‌ها قرار گرفت.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.