مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: ۱۸۵۰ شغل در عرصه اقتصاد مقاومتی در لرستان ایجاد می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ علی بیرانوند با اشاره به خدمات‌رسانی بسیج سازندگی به مناطق محروم، افزود: بسیج سازندگی در مناطقی که به دلیل صعب‌العبور بودن امکان ورود خدمات دولتی نبوده، حضور پیدا می‌کند که این سفره به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجادشده است.

وی افزود: بسیج سازندگی در مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی و هجرت در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی با ارائه تسهیلات سعی در افزایش تولید و بالا بردن امنیت غذایی دارد، گفت: سال گذشته در عرصه تولید با کمک بانک مهر اقتصاد 14 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات واگذار شد که بخشی از آن قرض‌الحسنه وبخشی عقود اسلامی بود.

بیرانوند بابیان اینکه امسال به هزار و 850 عرصه اقتصاد مقاومتی در لرستان تسهیلات پرداخت می‌شود، تصریح کرد: بسیج سازندگی در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با برخی ادارات استان مانند اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل زندان‌ها و بهزیستی بسته است تا به افراد واجد شرایط در جهت ایجاد عرصه اقتصاد مقاومتی تسهیلاتی پرداخت کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.