تقوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

حرکت خوبی از طرف اصولگرایان برای رسیدن به وحدت آغاز شده است

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه اصولگراها باید شرایط فعلی را بیشتر درک کنند تا انسجام و وحدت‌شان بیش از پیش شود، گفت: حرکت خوبی از طرف اصولگرایان برای رسیدن به وحدت آغاز شده است.

تقویحجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران در رابطه با وحدت اصولگرایان اظهار داشت: جلساتی که از طرف ما برگزار می‌شود، در جهت همگرایی اصولگرایان بوده و صرفاً برای موضوع انتخابات نیست. 
 
وی با بیان اینکه ما قصد داریم اهداف و افکارمان را به هم نزدیک کنیم تا وحدت و همگرایی بیشتری بین اصولگرایان ایجاد شود، گفت: همگرایی اصولگرایان در مسائل و موارد مختلفی می‌تواند اثرگذار باشد. 
 
رئیس شورای همگرایی اصولگرایان تاکید کرد: اصولگراها باید شرایط فعلی را بیشتر درک کنند تا انسجام و وحدت‌شان بیش از پیش شود.
 
تقوی خاطرنشان کرد: حرکت خوبی از طرف اصولگرایان برای رسیدن به وحدت آغاز شده است لذا من به وحدت جامع اصولگرایان بسیار امیدوار هستم. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تقوی روز شنبه 23 خرداد در نخستین نشست جامعه روحانیت مبارز و شورای همگرایی اصولگرایان در همین راستا گفته بود: همگرایی برای اصولگرایان از ضروریات فعالیت سیاسی‌شان است، البته یکی از عوامل موفقیت هر جمعی برای دستیابی به هدف، همگرایی، وحدت، همبستگی و وفاق است. 

تقوی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شاهد شکوفایی استعدادها باشیم باید در کنار هم قرار بگیریم، تصریح کرد: اگر با کمک یکدیگر حرکت کنیم بهتر و سریعتر به اهدافمان می‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت و زدودن فقر از زندگی، فساد، نفی ستم و بیداد فقط از طریق وحدت، همدلی و همگرایی امکان دارد، افزود: اگر کسی بتواند در جهت همگرایی گام بردارد و این کار را انجام ندهد، گناه کرده است و گاهی سکوت به همگرایی کمک می‌کند و بهترین خدمت به وحدت است.

تقوی با تأکید بر اینکه وقت آن رسیده که تمامی "من‌"ها، "ما" بشود، ادامه داد: خودشیفتگی، ستیزه‌گری، جدال و دنیاگرایی از آفات همگرایی بوده و باعث عدم دستیابی به وحدت می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار