مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر برگزار شد.

تودیع و معارفه فرمانده سابق و فرمانده جدید سپاه ناحیه اهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز، جانشین فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت: معنوی، اعتقادی و اجتماعی بودن از سرمایه های مهم سپاه و بسیج است.

سرهنگ پاسدار قادری با اشاره به تهدیدات دشمنان گفت: برای مقابله با این تهدیدات سپاه، بسیج و آحاد مردم باید آماده باشند.

وی، همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای و زیاده خواهی های طرف های مقابل افزود: مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان از تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنند اما باید در این مذاکره ها خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند رعایت شود و این از مطالبات مهم مردم ایران است.

سرهنگ پاسدار قادری با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند جنگ نیابتی را به مرزهای کشور بکشانند گفت: اگر ایستادگی و مقاومت داشته باشیم دشمن هیچ کاری نخواهد کرد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان اهر نیز گفت: یکی از خصوصیات بارز سپاه و بسیج  در خط امام راحل و مقام معظم رهبری بودن است.

حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد همچمون گذشته که در خط امام راحل بودیم امروز نیز همه مردم و مسئولان باید در خط مقام معظم رهبری باشند و طبق رهنمودهای ایشان حرکت کنند تا کشور از آسیب تهدیدات دشمنان در امان باشد.

در این مراسم سرهنگ عباسی (فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر) و سرهنگ ایمانی (فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر) نیز در ارتباط با کارهای انجام شده و برنامه های آینده مطالبی بیان کردند.

گفتنی است: در پایان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ داود عباسی (فرمانده سابق سپاه ناحیه اهر)، سرهنگ عبدالحسین ایمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر معرفی شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.