اصفهان؛

آموزش مهارت های فرهنگی و هنری در مساجد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مهارت های فرهنگی و هنری توسط کانون های مساجد در مساجد استان اصفهان آموزش داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران‏ از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی در نشست خبری اوقات فراغت اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که ظرفیت بالقوه و ویژه برای خدمت در عرصه فرهنگ و هنر است.

وی افزود: فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری در کانون های مساجد استان اصفهان صورت گرفته و استان اصفهان 10 درصد از کانون های مساجد کشور و دارای کانون های تخصصی است که ظرفیت کیفی فعالیت های کانون های مساجد را نشان می دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه 15 سر فصل آموزش های مهارتی در وزارت ارشاد وجود دارد، بیان کرد: مهارت های فرهنگی و هنری توسط کانون های مساجد در مساجد استان اصفهان آموزش داده می شود.

وی با بیان اینکه هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد در سطح استان اصفهان با حضور دستگاه های فرهنگی استان انجام می شود، گفت: همدلی و همزبانی را در این هیئتت هماهنگی بین مسئولان استانی می توان دیدی که از ظرفیت فرهنگی استان برای مساجد استفاده می شود.


انتهای پیام/ ا


برچسب ها: آموزش ، مهارت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.