مناسب سازی معابر برای تردد معلولان در شمال غرب تهران
حمیدرضا رنجبر معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه2 در گفتوگو با خبرنگار
حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری منطقه2 اقدام به همسطح سازی کانال های عابر پیاده و مناسب سازی معابر سطح منطقه به منظور سهولت تردد جانبازان و معلولان در تقاطع بلوار ایوانک خیابان گل ا فشان می کند.
وی با اشاره به مجاورت این معابر با میدان میوه و تره بار محلی ورودی بوستان نهج البلاغه تاکید کرد: مناسب سازی
پیاده روها و تقاطع ایوانک-گل افشان نقش عمده در افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای سلامت رفت و آمد عابران خواهد داشت.
رنجبر گفت: نصب علائم ایمنی و تجهیزات ترافیکی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان در بلوار دریا انجام شده است.
![اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/3/27/3288168_867.jpg)
اجرای طرح جهادی بازیافت در منطقه4
حمید ناصحی معاون امور شهری محیط زیست شهرداری منطقه4 در گفتوگو با خبرنگار
حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: اداره بازیافت منطقه در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک نسبت به اجرای نمایش با موضوع بازیافت و با محوریت فرهنگسازی اهمیت مقوله تفکیک زباله از مبدا اهتمام می ورزد.
وی در اعلام جزئیات این فعالیت فرهنگی تصریح کرد: بر این اساس در محدوده نواحی اجرای نمایش با موضوع بازیافت و
تفکیک پسماند از مبدا در سراهای نارمک و علم صنعت،باقری و تهرانپارس غربی صورت می گیرد.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه4 با اشاره به دیگر برنامه های آموزشی بازیافت افزود: طرح جهادی آموزش به 260 واحد تجاری به همراه توزیع کیسه آبی رنگ مخصوص جمع آوری پسماند خشک به همراه توزیع بروشور اطلاع رسانی اجرایی می شود.
وی ادامه داد: اجرای طرح های جهادی در نواحی با همکاری اداره بازیافت منطقه با بکارگیری نیروی انسانی و استفاده از دستگاه خودرو ایوزو به منظور جمع آوری و حمل ضایعات حجیم صورت می پذیرد.
ناصحی گفت: بکارگیری 2دستگاه خودرو گشت به منظور برخورد با عوامل غیر مجاز، جمع آوری ضایعات خشک در سطح محدوده ناحیه 2 به میزان بارگیری 16 وانت و اعزام آنها به محل پردازش و جمع آوری عوامل غیر مجاز از دیگر اقدامات اجرایی در این طرح به حساب می آیند.
![اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1394/3/27/3288167_559.jpg)
رسیدگی به 96 درصد از پیامهای شهروندان در منطقه6
حمید جوکار رئیس اداره 1888 منطقه6 در گفتوگو با خبرنگار
حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون به غیر از 4درصد پیام هایی که رسیدگی به آنها زمان بر و اجرایی نشده، مابقی پیامهای دریافتی رسیدگی کامل شده است.
وی تاکید کرد: پیامهای مربوط به
خدمات شهری از جمله آب گرفتگی معابر، رفت و روب، فضای سبز کمتر از 24 ساعت رسیدگی شده و پیام های مربوط به حوزه شهرسازی، زیباسازی، عمرانی و ترافیک رسیدگی به آنها نیز از یک تا چند روز زمان میبرد.
رئیس سامانه 1888 منطقه در ادامه افزود: امور مربوط به اجرای احکام، ساخت و سازها به دلیل طی کردن مراحل قانونی از این رو زمان بر است.
جوکار تصریح کرد: از ابتدای سال 93 تا پایان فروردین 94 از مجموع پیام های دریافتی، 89 درصد انتقاد شده که پیگیری و به اتمام رسیده همچنین طبق آمار 8 درصد پیام تشکر و 3درصد شکایت ثبت شده است.
این خبر درحال تکمیل است...