میرکاظمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

اصول‌گرایی حزب نیست تا مانند اصلاح‌طلبان گوش به فرمان یک شخص باشند

وزیر نفت دولت دهم با بیان اینکه اصول‌گرایی یک حزب نیست که مانند کارگزاران و اصلاح‌طلبان یک نفر حرفی را بزند و بقیه سمعا و طاعتا بگویند، گفت: اکنون ضرورت ایجاب می‌کند که اصولگرایان با رسیدن به یک لیست واحد، نمایندگان شاخصی را برای انتخابات دهم معرفی کنند.

"مسعود میرکاظمی" وزیر نفت دولت دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ارائه لیست واحد اصول‌گرایان در انتخابات مجلس دهم گفت: اصول‌گرایی یک حزب نیست که مانند کارگزاران و اصلاح‌طلبان یک نفر حرفی را بزند و بقیه سمعا و طاعتا بگویند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: احزاب مختلف اصول‌گرایی در کشور وجود دارد اما در عین حال بسیاری از افراد اصولگرا نیز عضو هیچ‌گونه حزبی نیستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید براینکه اتحاد میان اصول‌گرایان امری ضروری است، بیان داشت: اما نمی‌توان توقع داشت که همه کاندیداهای انتخابات دهم تحت لوای یک حزب قرار بگیرند. 

وی تاکید کرد: اصول‌گرایی یک جبهه و جریان فکری معتقد به حفظ ارزش‌ها و اصول‌هاست و ضرورت ایجاب می‌کند اکنون هر کسی که در این جریان فکری قدم برمی‌دارد با رسیدن به یک لیست واحد، نمایندگان شاخصی را برای انتخابات دهم معرفی کنند.

همچنین میرکاظمی در پایان با اشاره به طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای در مجلس خاطرنشان کرد: اکنون دوفوریت این طرح در مجلس مورد تصویب قرار گرفته و هنوز وارد بندهای آن نشده‌ایم که روز یکشنبه (31 خرداد) وارد این بحث خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار