نمایش 30 قسمتی «رهایم مکن» به کارگردانی ایوب آقاخانی به ضرورت حضور اخلاقیات در زندگی می‌پردازد.

ایوب آقاخانی کارگردان نمایش‌های رادیویی اداره‌ی کل هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار حوزه‌های رادیو و تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، گفت: نمایش «رهایم مکن» با هدف و تأکید بر روی ضرورت حضور اخلاقیات و اعتقادات مذهبی در زندگی شکل گرفته و در اجرا سعی شده داستان با جذابیت قابل اعتنایی برای مخاطب بازسازی می‌شود.

وی ادامه داد: سریال 30 قسمتی «رهایم مکن» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا به روایت زندگی از هم پاشیده جوانی به نام رضا می‌پردازد که سعی دارد با تأمین شرایط مساعدتر و امکان رجوع به زنش زری و بودن در کنار دخترش سمانه را فراهم کند، در این مسیر با مردی به نام درخشان به عنوان دست‌فروش همکاری می‌کند بی‌آنکه بداند ماجرا از آنچه به نظر می‌آید پیچیده‌تر است،...

آقای خانی در خصوص تولیدات مناسبتی و ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: تولید آثار مناسبتی بسیار دشوارتر از آثار دیگر است به این دلیل ساده که محدودیت‌های دست و پاگیر موجود در آن و پایان محتوم قطعی‌اش روی کیفیت‌ اثر منفی می‌گذارد، امیدوارم روزی نگاه جزئی به فضاهای ایدئولوژیک تلطیف شود تا با راحتی بیشتری به امکانات کشف نشده این فضاها می‌پردازیم.

نمایش «رهایم مکن» به کارگردانی: ایوب آقاخانی، تهیه‌کنندگی: فرشاد آذرنیا و با ایفای نقش بازیگرانی چون مهین فردنوا، مهدی صباغی، فریدون محرابی، محسن بهرامی، علی اصغر دریایی، شیوا رفیعیان،‌ فریبا طاهری، اکبر ملایی، ناهید مسلمی، سعید سلطانی،‌نوالدین جوادیان و ... به مدت 30 روز در ماه مبارک رمضان به روی آنتن شبکه‌ی رادیویی نمایش می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار