کتاب «پشت قاب خنده» به قلم علی میر میرانی و مریم داودی‌مجد وارد بازار کتاب شد

علی میر‌میرانی، نویسنده‌ی کتاب «پشت قاب خنده» در خصوص آنچه در این کتاب در دسترس مخاطبانش قرار گرفته به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: این کتاب دربرگیرنده‌ی مجموعه گفتگوهایی با بازیگران زن کمدین است.

وی افزود: کتاب «پشت قاب خنده» در جلد نخست خود که هم‌اکنون در دسترس مخاطبان قرار گرفته چهره‌ای دیگر از «فلامک جنیدی»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری» و «سحر زکریا»  را به علاقه‌مندان بازی بازیگران زن کمدی نشان داده و از منظر روانکاوانه و جدی‌تر به عمق روح آن‌ها می‌پردازد.

این نویسنده اظهار داشت: گفتگوهای آمده در این کتاب ارتباطی به شخصیت طنزی که بازیگران با آن بر روی صحنه ظاهر می‌شوند ندارد.

میر میرانی ادامه داد: انتشار جلدهای دیگر کتاب «پشت قاب خنده» به وضعیت بازار کتاب ارتباط دارد.

وی تصریح کرد: انتشارات «رهی» کتاب «پشت قاب خنده» را منتشر کرده است.

میر‌میرانی که تا به امروز 27 عنوان کتاب با عناوینی چون «یا علی»، «یک زیارت‌نامه‌ی زخمی» و «شاید شبیه نیایش» را روانه‌ی بازار کتاب کرده، گفت: هم‌اکنون کتاب «جانان» را به انتشارات «روزنه» سپرده‌ام.

این نویسنده افزود: کتاب «جانان» با یک موضوع مذهبی و معنوی به نگارش درآمده و از منظری متفاوت به پیامبر اسلام نگاه کرده است.

گفتنی است که از کتاب‌های دیگر که تا به امروز با قلم میر‌میرانی در دسترس مخاطبان قرار گرفته می‌توان به «به رنگ یاس، به طعم سینما»،‌ »حرف» در 4 جلد «خدا»،‌ «لبخند»، «بخشش» و «حرف»، «رخ تو رخ» و «هنر در کویر» اشاره کرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار