گروهی از رهبران تجاری و کارآفرینان انگلیس برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا کمپین تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  رویترز؛ گروهی از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان انگلیسی تلاش می‌کنند با تشکیل کمپینی، از طرح خروج این کشور از اتحادیه اروپا حمایت کنند.

"آرون بانکس،" یکی از حامیان مالی حزب استقلال انگلیس، و "ریچارد تایس،" سرمایه گذار بخش املاک، از این کمپین حمایت می‌کنند. تاکنون بیش از 7 میلیون پوند برای آغاز فعالیت این کمپین جمع آوری شده است.

کمپین صاحبان کسب و کار  در انگلیس قصد دارد فعالیت خود را از سپتامبر (شهریور) آغاز کند. آنها از چره‌های سرشناس و ستارگان دنیای ورزش، نخبگان عرصه‌های پزشکی، علم و ارتش نیز خواسته‌اند در این کمپین مشارکت کنند.

نمایندگانی از احزاب محافظه کار و کارگر انگلیس نیز پیش از این دو گروه جداگانه برای خروج از اتحادیه اروپا تشکیل دادند. "دیوید کامرون،" نخست وزیر انگلیس، قول داده است اگر نتواند با رهبران اتحادیه اروپا برای تغییر قوانین و پیمان ها و افزایش قدرت انگلیس در این اتحادیه به توافق نهایی ، همه پرسی مذکور را پیش از پایان سال 2017 میلادی (سال 96) برگزار کند.

کامرون قول داده است تا تعداد مهاجران اروپایی به انگلیس را به کمتر از 100 هزار نفر برساند.این مساله در تضاد با پیمان اتحادیه اروپا در خصوص آزادی جابجایی نیروی کار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار