نماینده استان البرز درمجلس از ایجاد آمایش سرزمین و نیز منطقه بندی خبر داد گفت: استان البرز از وجود جمعیت اشباع گشته و بازار خرید وفروش در رکود به سر می برد.

به گزارش حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا کلیوند نماینده استان البرز درمجلس با اشاره به اینکه وضعیت خرید و فروش مسکن در استان البرز نیز تعریف چندانی ندارد، افزود:این استان نیز از وجود جمعیت اشباع شده و رونق قبلی بازار خرید آپارتمان در کرج در این استان وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تلاش می کنیم که 100 هزار واحد مسکن مهر که در این استان در حال ساخت است را به اتمام برسانیم تا بخشی از متقاضیان مهری که چشم انتظار هستند را سروسامان دهیم.

نماینده استان البرز درمجلس تصریح کرد: با اجرای آمایش سرزمین و نیز منطقه بندی می توانیم بخش عمده ای از نیازهای خرید وفروش مسکن را برطرف کنیم.

کلیوند تاکید کرد: اجرای آمایش سرزمین و نیز ایجاد نقطه های مختلف از جمله مناطق اجاره ای و خرید و فروش می تواند بازار خرید وفروش مسکن را رونق بخشد.

وی در ادامه به بازار اجاره و رهن در این استان اشاره کرد و گفت:‌بازار اجاره نیز مانند سایر شهرهای کشور است و بعید به نظر می رسد که قیمت ها در این بخش کاهش نیابد.

نماینده استان البرز در مجلس خاطر نشان کرد:‌ قیمت های خرید و فروش مسکن در استان البرز مانند سایر شهرها در رکود به سر می برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار