مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید فطر ۵۰۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان لرستان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان منتظری اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، کمیته امداد امام خمینی(ره) در تمامی مصلی‌ها و اماکنی که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود جهت جمع‌آوری زکات فطریه مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 500 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه در کل استان پیش‌بینی‌شده است، افزود: 105 هزار پاکت فطریه که دعای قنوت نماز عید سعید فطر بر روی آن چاپ شده در استان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه سال گذشته بالغ‌بر یک میلیارد تومان زکات فطریه در استان جمع‌آوری شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) ارتباط مستقیمی با نیازمندان دارد و به همه افراد تحت حمایت این نهاد زکات فطریه تعلق می‌گیرد انتظار داریم مردم در حد توان خود به معیشت این افراد کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه بنا است زکات فطریه جمع‌آوری‌شده همان روزبه دست افراد نیازمند برسد، بیان کرد: با توجه به اینکه 34 هزار زن سرپرست خانوار در استان وجود دارد اولویت توزیع زکات فطریه به این افراد و بعد به سرپرستان مردی که بیماری صعب‌العلاج دارند و بعد به افراد سالمند تعلق می‌گیرد

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.