یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان گفت: پشرفت هایی در حذف پرانتز ها صورت گرفته اما پرانتز های باقی مانده در متن، همه ناظر به موضوعات مورد اختلاف مهم و اساسی هستند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در رابطه با اظهارات مطرح شده در مورد روند مذاکرات، اظهار داشت: اظهاراتی که به نقل از منابع گوناگون در خصوص پیشرفت در متن برنامه جامع اقدام مشترک مطرح می‌شود، نه قابل تایید است و نه قابل تکذیب!

وی افزود: این صحیح است که پیشرفت هایی در حذف پرانتز ها صورت گرفته و بخش قابل توجهی از متن در حال حاضر از پرانتز ها پاک شده است اما پرانتز های باقی مانده در متن، همه ناظر به موضوعات مورد اختلاف مهم و اساسی هستند لذا پیشرفت ذکر شده در متن به خودی خود ارزش خاصی از جهت نیل به توافق ندارد از همین جهت، نگاه کمی در ارزیابی پیشرفت متن ممکن است موجب بروز ابهام و سردرگمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۲:۲۶ ۰۵ تير ۱۳۹۴
الان سه ساله همش پیشترفت می شه در پرنتزها فقط نمی دونم چرا همش دوباره چند ماه دیگه تمدید می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۵ تير ۱۳۹۴
ما باید در آخر یا با آمریکا مصالحه کنیم اگر با آمریکا وارد جنگ بشویم در هر صورت از سلاح های نامتعارف استفاده خواهد کرد. مثل ژاپن و ویتنام... { همش هم تقصیر ماست چون اگه بمب اتم داشتیم آمریکا نگاه چپ به ما نمیکرد } ... ببینید کره شمالی اوایل حرف آمریکا را گوش کرد چیزی گیرش نیومد... اما وقتی بمب اتم ساخت و آزمایش کرد الان آمریکا جرات نداره حرف زور بزنه.
آخرین اخبار