رئیس پلیس راه استان قم گفت: در تصادفات 48 ساعت گذشته در استان قم 10 نفرکشته و مجروح شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم :به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد رئیس پلیس راه قم در خصوص حوادثی که در 48 ساعت گذشته در استان رخ داده است گفت: دو تصادف در محورهای مواصلاتی استان به‌وقوع پیوست که در نتیجه دو نفر کشته شده و هشت نفر مجروح برجای گذاشت.

جمشیدی راد گفت : در یکی از این تصادفات که به علت ناتوانی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه در کیلومتر 45 محور گرمسار به قم اتفاق افتاد، یک دختر بچه شش ساله کشته و سرنشین خودرو مجروح شد.

وی در تشریح حادثه دیگری که در کیلومتر 35 آزاده راه قم ـ کاشان به‌وقوع پیوست گفت: این حادثه در برخورد کامیون با خودروی سواری (ام وی ام )به علت عدم توجه به جلو از جانب راننده کامیون، منجر به فوت سرنشین خودروی( ام وی ام) شد.

رئیس پلیس راه قم با اشاره به اینکه در پنج فقره تصادف جرحی رخ داده چند نفر مجروح شده اند گفت: هشت نفر مجروح شدند که برای مداوا به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

جمشیدی‌راد با بیان اینکه ترافیک محورهای مواصلاتی استان در ماه مبارک رمضان عادی و روان است افزود: بی‌احتیاطی بعضی از رانندگان نسبت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی چنین حوادث تلخی را رقم زد.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: تصادف ، مجروح ، کشته ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.