هتل "پاله کوبورگ" نام کاخ مجلل کوچکی در شهر وین است که از دهه ۱۹۷۰ به یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های اتریش تبدیل شده‌است.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران از وین، هتل "پاله کوبورگ" نام کاخ مجلل کوچکی در شهر وین است که از دهه ۱۹۷۰ به یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های اتریش تبدیل شده‌است.



بیش از 75 درصد از مقامات و مسئولین بین‌المل که به اتریش می‌آیند در این مکان اقامت می‌کنند و آن‌ها بیشتر طول سال میزبان سیاسیون و مقامات بین‌الملی هستند.



محل اقامت هیات‌های مذاکره‌کننده 1+5 و  در هتل "پالایس کوبرگ" "Palais Coburg" یکی از مجلل‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌ها در وین است.

کاخ کوبورگ متعلق به شاخه‌ای از دودمان سلطنتی زاکسه-کوبورگ اتریش است که از سال ۱۸۴۰ تا ۱۸۴۵ میلادی، توسط پرنس فرنیناند ساخته‌شد. درگذشته به‌نام "قلعه کوبورگ" و هم‌چنین به‌خاطر شکل ستون‌ها در نمای بیرونی‌اش، به "قلعه مارچوبه" معروف بوده‌است.



کاخ کوبورگ در یکی از اعیان‌نشین‌ترین مناطق وین واقع شده‌است. میدان روبروی هتل کوبورگ به نام تئودور هرتسل، نام‌گذاری شده‌است و
به خاطر قدمت و ارزشی تاریخی آن به عنوان یک مکان گردشگری نیز محسوب می‌شود.
 



در بخشی از این مکان نمایشگاه و گالری عکس‌های قدیمی موجود است.

نزدیکی به مقر سازمان ملل در وین و سالن اجتماعات " آستریا سنتر" از عوامل و دلایل اصلی حضور بسیاری از مقامات در این مکان مجلل و قدیم است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار