رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، 19 تیر تا عید سعید فطر هفته کمک به مردم مظلوم یمن نام‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید پرویز فتاح در نشست خبری امروز در خصوص برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی به مردم یمن اظهار داشت: ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر ایام نیکوکاری است.

مردم و سازمان های مختلف در حال بسیج برای کمک به مردم داخل کشور هستند و طرح‌های کمیته امداد از جمله طرح اکرام ایتام و محسنین از طرف مردم استقبال خوبی شده است.

وی گفت: اما در کنار رسیدگی به مردم کشور بحث کمک به مردم مظلوم یمن مطرح است. در طی دو ماه گذشته از طرف مراجعه زیادی به کمیته امداد برای چگونه کمک یمن شده است.

رئیس کمیته امداد گفت: با هدف کمک به مردم یمن با کمک ارکان‌های از جمله کمیته امداد ، صدا و سیما، بسیج و هلال احمر ستاد کمک به مردم یمن تشکیل شده است.

فتاح با اشاره به ابعاد مختلف فعالیت‌های ستاد کمک به مردم یمن افزود: از جمعه، روز قدس شده تا عید سعید فطر هفته کمک به مردم مظلوم یمن نامگذاری شده است و مردم می‌توانند در این ایام کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب 5555 ریالی و 3333 حساب ارزی نزد بانک ملی به دست مردم یمن برسانند.

عضو ستاد مردمی حمایت از مردم یمن گفت: روز پنجشنبه 25 تیر مردم می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را از طریق پایگاه‌های بسیج سراسر کشور تحویل این ستاد دهند.

وی با بیان هدف تشکیل ستاد کمک به مردم یمن گفت: این ستاد تشکیل شده تا کمک‌های داخلی و کمک های خارجی اختلاط پیدا نکند و با تشخیص این ستاد نوع  کالا و نحوه ارسال آنها تعیین می‌شود.

رئیس کمیته امداد گفت: تاکنون حدود 500 تا 600 میلیون تومان کمک مردمی به یمن جمع‌آوری شده است که در قالب مواد غذایی و پتو از طریق کشتی به یمن ارسال شده است.

وی در پایان گفت: در روز عید سعید فطر در مکان‌های اقامه نماز عید فطر صندوق‌های علاوه به صندوق‌های جمع‌‌آوری زکات تعبیه شده است که مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مردم یمن در آنها قرار دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمک ، عید فطر ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار