توصیه می شود که برای حفظ سلامت بدن خود و کاهش وزن از نوشیدن این چای غافل نشوید.

به گزارش خبرنگار کلینیک  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران؛ چای سبز به همراه نعناع و نارنج یک نوشیدنی فوق العاده محسوب می گردد که باعث پاکسازی بدن شده و افراد را در کاهش وزن یاری می دهد. توصیه می شود که برای حفظ سلامت بدن خود از نوشیدن این چای غافل نشوید.

چای سبز: از دیگر خواص چای سبز باید گفت که این چای باعث بهبود متابولیسم بدن شده و به جذب چربی کمک می کند. مصرف روزانه یک فنجان چای سبز می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی، حمله مغزی، سرطان پوست، آرتریت روماتوئید، قند خون و فشار خون بالا، سرماخوردگی و آنفلانزا را کاهش دهد.

نارنج: به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و دارا بودن مواد مغذی یک میوه بسیار ارزشمند محسوب می گردد. این میوه عاری از هرگونه چربی اشباع بوده و به دلیل فیبر بالا برای افرادی که اضافه وزن دارند بسیار مناسب است.همچنین نارنج اثر مثبتی را بر روی ورم مفاصل، قلب و سرطان دارد.

نعناع: این گیاه یک منبع غنی از پتاسیم، منیزیم، مس و آهن است که هضم غذا را بهبود می بخشد. همچنین ارگانیسم بدن را برای چربی سوزی یاری می دهد و از نفخ شکم پیش گیری می کند.

طرز تهیه این نوشیدنی فوق العاده:
1لیتر آب را 2 تا 3 دقیقه بجوشانید تا درجه حرارت آن به 80تا 85 درجه سانتی گراد برسد. سپس 5بسته چای سبز را به آن اضافه کرده و اجازه دهید به مدت 5 دقیق خنک شود.
 
پس از آن بسته های چای را خارج کرده و نارنج های برش خورده با پوست را به همراه چند برگ نعناع در آن بریزید.حال این مخلوط را داخل ظرف در بسته ریخته و داخل یخچال قرار دهید. اجازه دهید طول شب را در آنجا بماند، یک فنجان از آن را پیش از هر وعده غذا بنوشید.
انتهای پیام/
برچسب ها: نوشیدنی ، چای سبز ، افطار ، سحر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار