فرمانده انتظامي استان فارس از كشف 10 كيلوگرم شيشه و بيش از 80 كيلوگرم ترياك در اين استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "آباده" از فعاليت يك باند قاچاق مواد روانگردان در محور اصلي تهران- شيراز مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: مأموران هنگام گشت زني و كنترل خودروهاي عبوري در اين محور به يك دستگاه خودرو رانا مظنون و آن را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: در بازرسي از اين خودرو مقدار 10 كيلوگرم شيشه كشف و در اين خصوص دو نفر قاچاقچي دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس در بخش ديگري از سخنان خود به عملياتي كه توسط مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شد، اشاره كرد و افزود: مأموران اين يگان در راستاي تشديد اقدامات مبارزه اي با عناصر حمل و انتقال مواد مخدر، يك دستگاه تريلر را در محور شيراز – بوشهر شناسايي و متوقف كردند.

سردار " گودرزي" تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو مقدار 69 كيلوگرم ترياك كشف و در اين راستا دو نفر متهم دستگير شدند.

وي گفت: مأموران مستقر در ايست و بازرسي "قلاتويه" شهرستان " داراب" نيز با توقيف يك دستگاه خودرو پرايد، 11 كيلو و 700 گرم ترياك كشف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اثرات سوء مواد مخدر در جامعه، تصريح كرد: شماره تلفن 110 و 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر است.



انتهای پیام/ ا



برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.