با توجه به روند لحظه به لحظه مذاکرات هسته ایران و پنج به علاوه یک هر از چند گاهی عکس های جالبی توجه کاربران را در فضای مجازی به خود جلب می کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، عکس های پیرامون مذاکرات هسته ای در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان از اهمیت حاشیه به مثابه اصل مذاکرات برای کاربران در شبکه های اجتماعی است.

هرروز که از دور جدید مذاکرات سپری میشود عکس های جالب و جدیدی توسط کاربران از حاشیه های شیرین تر از متن مورد توجه قرار می گیرد، تب مذاکرات به قدری گرم شده است که گاها خبرنگاران برای فرار از حرارت آن هر از گاهی با تصاویر حاشیه ای جنبه ای از مذاکرات را به نمایش می گذارند، از حضور پنکه در جلسات فشرده تا وقتی که جان کری معلم ریاضی می شود، تصاویری که برروی صفحه شخصی خبرنگاران ساکن اطرف محل مذاکرات قرار می گیرد تا حتی خود مذاکره کنندگان آنها را به نمایش می گذارند.

از پنکه در مذاکرات تا وقتی اوباما دبیر ریاضی می شود

از پنکه در مذاکرات تا وقتی اوباما دبیر ریاضی می شود

از پنکه در مذاکرات تا وقتی اوباما دبیر ریاضی می شود

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۱۳:۲۱ ۱۷ تير ۱۳۹۴
ای بابا اگر توانایی برگزاری این جلسات رو با کیفیت مناسب ندارید کنار بکشید تا ایران خودش میزبانی جلسات رو به عهده بگیره،اینجا حداقل کولر آبی هست،البته اسپیلت هم داریم اما از روشن کردنش معذوریم چون که هزینه برقش سر به فلک خواهد کشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Belgium
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۷ تير ۱۳۹۴
این پنکه و این دستگاه در جایی که سران پیشرفته ترین کشورها نشسته اند به نظرم خیلی زشت و بی سلیقگی است . یعنی این محل مذاکرات یه تهویه هوای استاندارد نداره که این پنکه را گذاشتند .