مردم شهرستان مهاباد همگام با سایر هموطنان و مسلمانان جهان،راهپیمایی ضد صهیونسیتی روزقدس را امسال با شکوهتر ازسالهای قبل برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، اقشارمختلف مردم انقلابي و غیور مهاباد امروز با حضور پرشور دراین راهپیمایی ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ایران حضرت امام خمینی (رض)، فریاد آزادیخواهی و انزجار از مستكبران جهان بویژه رژيم غاصب صهیونیستی را سردادند و برحمایت از مظلومان و مستضعفان جهان و ستمدیدگان فلسطین به ویژه زنان وکودکان غزه تأکید کردند.

این راهپیمایی از ساعت 11 از فلکه فرمانداری مهاباد آغاز شد وراهپیمایان روزه دار درکنار هم ودر صف های به هم فشرده مسیر خیابان طالقانی غربی را طی کردند و سپس با تجمع در میدان جمهوری اسلامی ندای حمایت از قدس شریف سردادند.

حجت الاسلام طیب نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباددرتجمع راهپیمایان روزه دار بااشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی محوربیداری اسلامی است گفت:روز قدس مسیر تاریخ رادر حمایت از ستمدیدگان و مظلومان جهان تغییر دادو اکنون بعدازگذشت سالها،حضورگسترده ملت ایران بیانگر پافشاری و ابرام آنان در حمایت ازمردم مظلوم فلسطین وخشم و انزجا ازنسل کشی و کشتار زنان وکودکان بیگناه فلسطین ،یمن وسوریه است.

درادامه ،قطعنامه ای درهشت بند قرائت شد که با شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا توسط راهپیمایان مهابادی همراه بود.

راهپیمایان در پایان پرچم آمریکا واسرائیل جنایتکاررابه آتش کشیدند.

مردم شهر خلیفان هم امروز گسترده وباشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت وجنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین محکوم کردند.

امام جمعه خلیفان در اجتماع راهپیمایان این شهرگفت : رژیم اشغالگر قدس فرزند نامشروع استکبار جهانی است.

ماموستا آغار، تعهد و علاقه مردم انقلابی ایران به آرمانهای ملت فلسطین را در حضور باشکوه و گسترده آنان در راهپیمایی این روز بزرگ متجلی دانست و افزود: حفظ وحدت و حمایت امت های اسلامی از محرومان ، در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود و کشتار بیرحمانه زنان وکودکان بی دفاع فلسطینی و یمنی بسیارتأثیرگذاراست.

راهپیمایان در پایان ضمن تأئید قطعنامه راهپیمایی،پرچم های اسرائیل و آمریکا را آتش زدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: راهپیمایی ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.