کتاب «عصر شکستن زنجیر‌ها» امروز و پس از گذر از مراحل پر پیچ و خم چاپ و انتشار، منتشر شد.

علی‌اکبر اشعری، مدیر مسئول ماهنامه‌ی فرهنگ اسلامی در خصوص آخرین فعالیت‌های مسئولان این ماهنامه‌ به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در حال حاضر کتاب «عصر شکستن زنجیر‌ها» را منتشر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این کتاب در برگیرنده‌ی مجموعه‌ی میز گردهای مجله‌ی فرهنگ اسلامی در مورد بیداری اسلامی در کشورهای مختلف است.

مدیر مسئول ماهنامه‌ی فرهنگ اسلامی اظهار داشت: میز گردهای آمده در کتاب «عصر شکستن زنجیر‌ها» به کشورهایی چون مصر، تونس، سوریه، یمن، روسیه، قفقاز، عراق و غزه اختصاص یافته است.

اشعری ادامه داد: بخشی از مجله‌ی فرهنگ اسلامی شامل مطالبی درباره‌ی  جهان اسلام بوده و کتاب «عصر شکستن زنجیر‌ها» هم مشتمل بر گفتگوهایی درباره‌ی جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر نشر فرهنگ اسلامی کتاب 435 صفحه‌ای «عصر شکستن زنجیر‌ها» را در قطع وزیری منتشر کرده است.

گفتنی است؛ که بیداری اسلامی به عنوان یکی از جریانات مهم شکل گرفته در کشورهای منطقه‌ی خاورمیانه در سال‌های اخیر به دفعات در مرکز توجه قرار گرفته و گفتگوهای زیادی را به خود اختصاص داده تا صدای مظلومان و آزادیخواهان را به گوش جهانیان برساند.

لازم به ذکر است؛ که در این میان کشور ما یکی از کشورهایی است که همواره به صورتی خاص به روند انتشار گفتگوهای مرتبط با بیداری اسلامی پرداخته و حامی آزادیخواهان جهان شده است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.