فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه رعايت حجاب باعث حفظ ارزش هاي انساني مي شود، افزود: حجاب حافظ گوهر وجودي انسان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار "احمد علي گودرزي" كه به مناسبت بيست و يكم تير ماه روز عفاف و حجاب سخن می‌گفت،تصريح كرد: حجاب به عنوان يک خواسته فطری است که بجز اسلام در ديگر اديان و فرهنگ‌ها نيز مورد توجه است.

وي ادامه داد: دشمنان ايران اسلامي پس از شکست در جنگ هشت ساله به جنگ نرم روي آوردند و براي نابودي نسل جوان حربه تغيير در فرهنگ و نوع پوشش را با تبليغات گسترده آغاز كردند.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: متاسفانه شبکه هاي ماهواره ايو فضاي مجازي نيز ترويج فرهنگ بيگانه را در دستور كار خود قرار داده اند.

سردار " گودرزی" موضوع امر به معروف و نهي از منكر را در شرايط حساس كنوني بسيار مهم برشمرد و افزود: اگر همه افراد جامعه نسبت به بروز مسائل ضد ارزش و مغاير با فرهنگ ملي و مذهبي ما از جمله بی‌حجابی حساسيت به خرج دهند، زمينه بسياری از مفاسد و جرائم از بين خواهد رفت .

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: خوشبختانه جوانان ما هوشيار و بيدار هستند و با بيداري اسلامی اهداف شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران را نقش بر آب خواهند كرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حجاب ، حافظ ، گوهر ، انسان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.