حزب‌الله همزمان با پیشروی‌های گسترده در "زبدانی" در پیامی خطاب به تروریست‌های النصره خواست هر چه سریعتر خود را تسلیم رزمندگان مسلمان کنند در غیر این‌ صورت نابودی آنان نزدیک است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، رزمندگان حزب‌الله لبنان به‌تازگی در پیامی به‌منظور اتمام حجت با تروریست‌های تکفیری "جبهه النصره" به آنان هشدار داد در صورت تسلیم نشدن به‌زودی نابود خواهند شد.

به گفته منابع امنیتی، نیروهای حزب‌الله با تنگ‌تر کردن حلقه محاصرۀ تروریست‌های النصره در شهر "زبدانی" سوریه واقع در 50 کیلومتری دمشق، راهی به جز تسلیم برای این متجاوزان تکفیری باقی نگذاشته‌اند.

گزارش‌ها از آمادگی رزمندگان حزب‌الله و نیروهای ارتش سوریه برای پاکسازی کامل منطقه مذکور از لوث وجود تروریست‌ها حکایت دارد.

در هفته گذشته، نیروی زمینی ارتش سوریه توانست با پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی در سپیده‌دم 4 ژوئیه (13 تیرماه) پیشروی خود در شهر زبدانی را آغاز کند.

عملیات مشترک ارتش سوریه و رزمندگان جنبش حزب‌الله لبنان تاکنون در مناطق مختلفی در "عرسال"، "قلمون" و زبدانی منجر به پیروزی‌های بزرگ جبهه مقامت در مقابل گروه‌های تکفیری مورد حمایت غرب و برخی از کشورهای عرب منطقه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار