مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت : 659 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان اصفهان در سال جاری، استقرار یافت

به گزارش گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهدی مجلس‌آرا در مورد پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه اظهار کرد: همزمان با اعلام زمان عید سعید فطر، تمام دفاتر این نهاد در روز عید و فردای آن روز برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره روزه‌داران دایر است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های کمیته امداد در بقاع متبرکه، امامزاده‌ها، میادین اصلی شهر، مساجد و شبکه‌های نیکوکاری برپا می‌شود، تصریح کرد: در سال گذشته مردم اصفهان مبلغ 5 میلیارد و 997 میلیون ریال زکات فطره عام، 650 میلیون ریال کفاره عمد و 3 میلیارد و 600 میلیون ریال کفاره غیر عمد به پایگاه‌های کمیته امداد پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خاطرنشان کرد: مبلغ تعیین شده فطریه امسال برای هر نفر حداقل 50 هزار ریال، کفاره روزه غیرعمد برای هر روز حداقل 15 هزار ریال و کفاره روزه عمد حداقل 900 هزار ریال اعلام شده است.

مجلس‌آرا ابراز کرد: امسال 659 پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره در کل استان پیش‌بینی شده است و از پایگاه‌های مذکور 190 پایگاه در مساجد،10پایگاه بسیج، 23 مرکز نیکوکاری و 21 پایگاه حمایت از زندانیان برای جمع‌آوری فطریه‌ در روز عید سعید فطر در استان مستقر می‌شوند




انتهای پیام/ ا

برچسب ها: مدیر ، زکات ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.