همدان؛

افزایش 18 درصدی استقبال نوجوانان و جوانان از کلاس های ورزشی در استان همدان

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از آغاز برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت تابستان و ثبت نام 46 هزار نفر در رشته‌های ورزشی خبر داد.

ثبت نام 46 هزار نفر در کلاس های ورزشی اوقات فراغت استان همدان / افزایش 18 درصدی استقبال نوجوانان و جوانان از کلاس های ورزشی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم با بیان اینکه ورزش در تأمین سلامت روانی و جسمانی جامعه بسیلر تاثیر گذار است افزود: این افراد در قالب 781 کلاس ورزشی در طرح اوقات فراغت استان ثبت نام کردند.

وی با اشاره به افزایش 18 درصدی استقبال نوجوانان و جوانان از برنامه های ورزشی در تعطیلات تابستانی امسال در مقایسه با پارسال اظهار داشت: از این تعداد 31069 نفردر قالب 1032 کلاس در بخش آقایان و 14766 نفر در قالب 534 کلاس در بخش بانوان در این کلاس ها ثبت نام کرده اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: این طرح تابستان امسال با ثبت‌نام از علاقمندان در 36 رشته ورزشی به اجرا در آمده که 267 هیات در بخش آقایان و 167 هیات ورزشی در بخش بانوان در کل استان کار فعالیت و نظارت بر این طرح را بر عهده دارند.

منعم تصریح کرد: در این طرح 416 مربی با دانش در بخش آقایان و 705 مربی در بخش بانوان کار آموزش و هدایت جوانان و نوجوانان را بر عهده دارند و سعی بر این است که حضور افراد در این طرح مقطعی نباشد و از ظرفیت های عظیم قشر جوانان و نوجوان در طول سال بهره مند شویم.

وی به فعال بودن 482 مکان ورزشی در استان برای این طرح اشاره کرد و افزود: شهر همدان با 158 مکان ورزشی را در این طرح دارا می باشند که البته توزیع مکان ها نسبت به جمعیت هر شهرستان می باشد.

منعم گفت: با توجه به این مهم برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت در سنین پایه اعم خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان اجرا می شود تا از این مهم مناسب در مسیر استعدادیابی با هدف توسعه ورزش قهرمانی به خوبی بهره برداری شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.