رئيس پليس فتاي استان کرمانشاه گفت: برخي از شبکه‌هاي ماهواره‌اي مسابقات پيامکي برگزار مي‌کنند و سئوالي را به صورت زيرنويس براي بينندگان پخش مي کنند به طوري که همه افراد بتوانند پاسخ صحيح را ارسال کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ علي شفيعي گفت : بعضي از شبکه‌هاي ماهواره‌اي مسابقه های پيامکي برگزار مي‌کنند و سئوالي با جوابی آسان به صورت زيرنويس نمايش مي دهندو وقتي اشخاص جواب مسابقه را ارسال مي‌کنند با اين افراد تماس گرفته می شود و به اصطلاح برنده شدن آنها را خبر می دهند.

وی افزود: این کلاهبرداران برای ارسال و پست جایزه مبلغ قابل توجهی را درخواست می کنند یا شماره حساب و رمز دوم کارت افراد را براي ارسال جايزه از آنها مي‌ گیرند و در اولین فرصت حساب شخص را خالی می کنند.

شفیعی خاطرنشان کرد: ارزش واقعي جوايز اهدایی به وسیله کلاهبرداران خیلی کمتر از مبلغ اعلام شده، می باشد یا به اين شکل افراد شياد از اجناس بي کيفيت خود را به فروش مي رسانند.

وی توصیه کرد:به زيرنويس شبکه هاي ماهواره اي اطمينان نکنيد و به منظور پرداخت هزينه پستي، شماره حساب و رمز دوم و cvv2 را در درگاه هاي پرداختي غير از درگاه هاي بانک ها وارد نکنيد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.