کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است تغییر ذهنیت جهان نسبت به پرونده هسته‌ای ایران نخستین گام از پیروزی ایران در مذاکرات بوده است و نتیجه برد – برد برای طرفین مذاکره کننده در مذاکرات حاصل شده است.

نتیجه برد – برد برای طرفین در مذاکرات حاصل شد
عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جمع‌بندی نهایی هسته‌ای در مذاکرات گفت: اگر نتیجه برد ایران در مذاکرات را به معنای رعایت خطوط قرمز ارزیابی کنیم نتیجه برد برای ایران اتفاق افتاد.

وی افزود: معتقدم نتیجه برد – برد برای طرفین مذاکره کننده در مذاکرات حاصل شد.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تغییر ذهنیت جهان نسبت به پرونده هسته‌ای ایران نخستین برد ایران در مذاکرات است متذکر شد: در حال حاضر ذهنیت دنیا در رابطه با پر ونده هسته‌ای ایران تغییر پیدا کرده است.

منصوری آرانی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها ، آمریکایی‌ها و معاندین ذهنیت دنیا را بر علیه ایران مخدوش کرده بودند تاکید کرد: عملا پس از توافق هسته‌ای این ذهنیت غلط درجهان، در رابطه با ایران به شدت تغییر پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین ما در مذاکرات به غنی‌سازی و تحقیق و توسعه فعالیت هسته‌ای‌مان ادامه خواهیم داد که این نتایج می‌تواند داشته‌های خوبی را برای ما متصور کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این امری طبیعی است که در مذاکرات باید امتیازاتی بدهیم و امتیازاتی دریافت کنیم در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم معدل امتیازمان در مذاکرات خوب بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار