فرماندار شهرستان شهرکرد از آمادگی لازم برای میزبانی بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر در تعطیلات عید سعید فطر امسال در اوایل هفته آینده خبر داد.

شهرستان شهرکرد آماده میزبانی بیش از یک میلیون مسافر استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ، حمید ملکپور با اشاره به ورود یک میلیون مسافر در تعطیلات عید فطر سال گذشته به شهرستان شهرکرد گفت: امسال هم پیش بینی و آمادگی لازم برای میزبانی بیش از این تعداد مسافر انجام شده است.

وی از آماده سازی350 واحد کلاس آموزشگاهی برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: علاوه بر آن، هتل ها، مهمانسراها، خانه های معلم و مهمانسراهای ادارات و نهادهای دولتی هم آماده سازی شده است.

فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: در صورت کمبود واحدهای اقامتی، کمپ هایی در سه پارک لاله، ملت و تهلیجان شهرکرد هم ایجاد می شود.

ملکپور، قلعه چالشتر، موزه تاریخ طبیعی تنگه صیاد، مجموعه تفریحی چشمه زنه هفشجان، موزه های شهرکرد و شهرکیان و بقعه متبرکه امامزادگان دو معصوم (ع) شهرکرد و امامزاده سید محمد (ع) مشهور به سلطان سبزپوش را از مهمترین اماکن تفریحی، تاریخی، زیارتی و گردشگری شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.