همزمان با عید سعید فطر، 900 پایگاه جمع آوری فطریه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی در استان چهارمحال و بختیاری برپا می شود.

در چهارمحال و بختیاری 900 پایگاه جمع آوری زکات فطریه برپا می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید سعید فطر، 800 پایگاه جمع آوری زکات فطریه در مصلاهای نماز عید سعید فطر، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه های سیار فعال در این استان برپا می شود.

ابوالقاسم رستگار افزود: زکات فطریه پس از جمع آوری، از طریق دفاتر مددکاری و مراکز نیکوکاری بین نیازمندان هر منطقه توزیع می شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز از آمادگی بیش از 100 پایگاه دریافت زکات فطریه مردم روزه دار این استان همزمان با عید سعید فطر در ادارات بهزیستی شهرستان ها، مجتمع های بهزیستی و موسسات خیریه دارای مجوز فعالیت خبر داد.

محمد میرزایی گفت: در این پایگاه ها بیش از 400 صندوق برای جمع آوری فطریه مردم روزه دار مستقر و کمکهای جمع آوری شده برای ساخت مسکن، تامین هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان مددجویان و تهیه مواد غذایی مورد نیاز خانواده های نیازمند هزینه می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.