براي تكميل و بهره‌برداري سريع‌تر از كمربندي شمال شهركرد مرکز استان چهارمحال و بختياري، ۲۵ ميليارد ريال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي تكميل و بهره‌برداري سريع‌تر از كمربندي شمال شهركرد ۲۵ ميليارد ريال اعتبار اختصاص یافت.


قاسم سليماني با اشاره به اهمیت كمربندي شمال شهركرد در روان‌سازی ترافیک این شهر افزود: تکمیل این کمربندی از محل آرامستان جديد تا محور ارتباطي سامان بايد به سرعت انجام شود.


وی اضافه کرد: به منظور تکمیل و اجرای این پروژه ۱۵ ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني تأمين و بقيه از محل منابع ملي پيگيري مي‌شود.


سلیمانی همچنین گفت: برای تكميل زيرساخت‌هاي فاز نخست آرامستان جديد شهركرد سه ميليارد ريال از محل منابع استاني و دو ميليارد ريال توسط دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري تخصیص یافته است.


استاندار چهارمحال و بختياري، تأمين دو دستگاه كاميون و دو دستگاه غلطك توسط اداره کل راه و شهرسازي را از دیگر اقدامات انجام شده برای سرعت بخشي به روند اجرايي اين پروژه تا پايان سال جاري برشمرد.


به گفته سليمانی، براي احداث پل اشكفتك و تکمیل مسیل این شهر هم اعتباری افزون بر 800 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني اختصاص یافت.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.