این گزارش به شما می گوید چطور می توانید از دارندگان غیر Dropbox ای در این شبکه فایل دریافت کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ، Dropbox سیستمی است که این روزها همه با آن آشنایی دارند. به طور کلی نمی توان Dropbox را به عنوان یک مخزن جمع آوری داده در نظر گرفت، بلکه با پیشرفت روز به روز، این شبکه امکان همگام سازی، اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات را برای کاربرانش فراهم آورده است.

کاربران غیر دراپ باکسی می توانند به حسابتان فایل ارسال کنند + آموزش

حالا اگر بخواهید از طرف کسی که کاربر Dropbox نیست فایلی دریافت کنید، باید یا طرف مقابل عضو Dropbox شود و یا اینکه از روش های ثانویه استفاده کند. یکی از روش های ساده و ثانویه این است که از وب سایت  balloon.io استفاده کنید. Balloon یک اپلیکیشن ساده ی تحت وب است که می توانید از طریق آن درگاهی ایجاد کنید که کاربران غیر دراپ باکسی برای شما به حسابتان فایل ارسال کنند. 

نحوه کار:
ابتدا سایت مورد نظر را باز کنید ، در این بخش توصیفی از سایت بالون خواهید دید، تنها کافیست بر روی گزینه ی loggin کلیک کنید و نام و رمز کاربری خود برای حسابDropbox را وارد کنید و بعد لینک دعوت برای ارسال فایل را ایجاد کنید

کاربران غیر دراپ باکسی می توانند به حسابتان فایل ارسال کنند + آموزش

 سپس لینک مورد نظر را با نام خود یا نام مورد نظرتان بسازید و بعد لینک را ارسال کنید حالا شما می توانید لینک های متفاوتی بسازید و از طرف افراد متفاوتی فایل دریافت کنید.

کاربران غیر دراپ باکسی می توانند به حسابتان فایل ارسال کنند + آموزش

شما می توانید در صورت نیاز لینک ها را تغییر دهید اما فراموش نکنید بعد از تغییر لینک، آن را برای کاربران مورد نظرتان ارسال کنید ، فقط توجه کنید بعد از این، هر فایلی که برای شما ارسال شود هم در بخش خاصی از بالون ذخیره می شود.

اگر شما ۸ لینک با نام های مختلف ایجاد کنید ، برای هر لینک با همان نام پوشه ای در بالون ایجاد می شود و فایل های دریافتی تان، برای هر لینک در فولدر مورد نظر قرار می گیرد.

کاربران غیر دراپ باکسی می توانند به حسابتان فایل ارسال کنند + آموزش

بدین صورت در اقدامی کوتاه می توانید فایل های مورد نظر خود را دریافت کنید. در انتهای کار  هم اگر بخواهید می توانید لینک مورد نظر را کاملا حذف کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار