ایندیپندنت نوشت: آمریکا برای نشان دادن مخالفت با سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آل‌سعود طرفداری از ایران را برگزیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه انگلیسی «ایندیپندنت» در مقاله‌ای مدعی شده‌ است آمریکا برای نشان دادن خشم خود و مخالفت با سیاست‌های رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود طرفداری از ایران در خاورمیانه را برگزیده است. 

«رابرت فیسک،» در این مقاله با اشاره به خشم مقامات سعودی و سران رژیم صهیونیستی درباره توافق وین نوشت: «دولت‌های عربی به این توافق‌نامه ظنین هستند.» 

فیسک با اشاره به متن منتشر شده توافق‌نامه هسته‌ای و تعهد ایران برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ای در ازای لغو تحریم‌های سازمان ملل متحد، آمریکا و اتحادیه اروپا ادعا کرده است که این تنها بخش کوچکی از نتایج توافق هسته‌ای است.

وی در ادامه می‌افزاید ایران بزودی به «پلیس منطقه خلیج‌فارس» تبدیل خواهد شد. وی سخنان باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا درباره اینکه «این توافق‌نامه فرصتی برای حرکت در مسیر متفاوت است» را نقل کرده است. 

فیسک در قسمتی از مقاله خود می‌نویسد زمان جولان رژیم‌های تکفیری در منطقه خاورمیانه به پایان رسیده است؛ رژیم‌هایی که حامی و پشتیبان مالی گروه‌های تروریستی «القاعده،» «طالبان،» «تکفیری‌های داعش،» و «شورشی‌های سوریه» هستند. وی همچنین مدعی شده است آمریکا از افراطی‌گری‌های شاهزاده‌های میلیاردر عربی و جنگ کثیفی که در یمن به راه انداخته‌اند، خسته شده است.   

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار