نماینده دماوند و فیروزکوه با بیان اینکه اقتدار ایران توانست 6 کشور قدرتمند دنیا را پای میز مذاکره بنشاند، گفت: جمع‌بندی هسته‌ای با تغییر ذهنیت در دنیا، بسیاری از تجار کشورها را خواهان سرمایه‌گذاری در ایران کرده است.

"حمیدرضا مشهدی‌عباسی"‌ نماینده دماوند و فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای دنیا را متوجه عدم تمایل ایران به ساخت سلاح هسته‌ای نشان داد، اظهار کرد: کشورهای غربی با استفاده از رسانه‌ها و اعمال قدرت سعی داشتند افکار عمومی را به سمت ساخت بمب اتمی توسط جمهوری اسلامی ایران سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت آمریکا به این جمع بندی و مذاکرات نیازمند بود، گفت: آن‌ها به قدرت ایران در منطقه باور دارند و کشورمان توانست این قدرت و اقتدار را در مقابل فشارهای غرب به اثبات برساند. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بعد از جمع‌بندی هسته‌ای با تغییر ذهنیت نسبت به ایران، مسلما تبادلات اقتصادی بیشتری انجام خواهد شد و سرمایه‌گذاران بسیاری از کشورهای دیگر خواهان سرمایه‌گذاری در کشورمان می‌شوند.

مشهدی عباسی در ادامه افزود: عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی که روزی خود را دشمن یکدیگر می‌دانستند، امروز برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بهم نزدیک و هم پیمان شده‌اند.

نماینده دماوند و فیروزکوه با اشاره به اینکه همه در کشور موافق یک مذاکره با نتیجه خوب هستند، خاطرنشان کرد: اقتدار ایران باعث شد تا 6 کشور قدرتمند دنیا پای میز مذاکره با جمهوری اسلامی بنشینند و امروز شاهد نتایج ثبت آن هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار