رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: منافقین کوردل به دنبال سوء استفاده از احساسات پرستاران هستند. آنها احساس کرده اند که در پرستاری جای پایی برای خودشان پیدا کرده اند اما باید بدانند که قطعاً آن جای پا نیست و پرستاران هوشیار این جای پا را برایشان به گورستان تبدیل می کنند.

محمد میرزابیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به موضع گیری سایت منافقین در خصوص برخی اقشار جامعه ایران از جمله پرستاران گفت: در این موضعگیری سعی شده است تا این گونه القاء شود که پرستاران جزو گروه های مورد طمع منافقین هستند.

وی افزود: در حالیکه باید بدانند پرستاران جامعه ای کاملاً منسجم، بانشاط و انقلابی هستند و مسائل خود را بر سر سفره انقلاب و نظام از طرق قانونی مطالبه می کنند و به هیچ عنوان این اجازه را نمی دهند که بیگانگان و منافقین بخواهند در مقام دفاع از آنها اظهار نظری کنند و حتماٌ تو دهنی محکمی به دهن منافقین کوردل و عوامل بنگاه های سخن پراکنی نظیر بی بی سی و صدای آمریکا می زنند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: اگر آنها احساس کرده اند که در پرستاری جای پایی برای خودشان پیدا کرده اند باید بدانند که قطعاً آن جای پا نیست بلکه گورستان است و نباید امیدی را به این وادی ببندند.

وی اضافه کرد: جامعه پرستاری پایبندی و ارادت خود را به انقلاب و نظام در دوران مبارزاتی انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده است و هر گاه که نظام نیاز به حمایت پرستاران داشته است، قاطبه آنها با شورو شعف بسیار بالایی در همه عرصه ها حضور خود را بدون کم و کاست اعلام کرده اند.

میرزابیگی یادآور شد: این طور نیست که اگر در بین پرستاران، کسانی نسبت به مسائل صنفی یا حرفه ای بحثی دارند به معنای این نیست که در مورد اصل نظام و انقلاب حرفی دارند و این دو کاملاً از هم جداست و لذا بنگاه های سخن پراکنی انگلیس، آمریکا و اسراییل باید جل و پلاس خود را از این وادی جمع کنند.

وی افزود: قطعاٌ پرستاری کشورمان واکنش هایی را به موضعگیری های اخیر منافقین نشان می دهند و در رأس آنها، سازمان نظام پرستاری، تشکل های پرستاری، مراکز خصوصی و دولتی و هر کجایی که پرستاری در آن مشغول به خدمت است، حتماً تو دهنی محکمی به منافقینی که در این وادی بخواهند اظهار خوشحالی کنند، خواهند زد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: از طرفی نیز به آن معدود افرادی که با تحریک اشخاصی بیرون از حرفه دانسته یا نادانسته آب در هاون دشمن می ریزند، توصیه می کنیم از رفتارهایی که به هر گونه سوء برداشت بیگانگان منجر می شود، پرهیز کنند و رفتارهایی نکنند که خدای ناکرده امثال منافقین و رسانه هایی بیگانه اظهار امیدواری و خوشحالی کنند و این تصور را در سر بپرورانند که در پرستاری اتفاقاتی باب میل آنها در شرف وقوع است.

وی تصریح کرد: سازمان نظام پرستاری و مجموعه های قانونی پرستاری کشور که مسائل پرستاری کشور را پیگیری می کردند و می کنند، از ابتدا مرزشان را به صورتی کاملاً شفاف با این گونه مسائل تعریف شده، دارند و جزو اصول حاکم خود تعریف کرده اند.

میرزابیگی افزود: بر اساس این اصول تعریف شده، هر آنچه در پرستاری کشور پیگیری می شود اولاً بر سر سفره نظام و انقلاب است و دوم اینکه ارتباطی به رادیوها و رسانه های بیگانه ندارد.  و حد و مرز حرفه ای و صنفی دارد و خطوط قرمزی در این امور رعایت می شود و از بهانه هایی که به دشمن شادکنی منجر می شود، به شدت پرهیز می گردد.

وی ادامه داد: اینها اصولی است که در بیش از دو دهه که از فعالیت سازمان نظام پرستاری می گذرد همواره از سوی متولیانی که در این عرصه فعالیت دارند، رعایت شده است و خواهد شد و مورد قبول 100 درصدی پرستاران کشور است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به احساسات پاک صنفی جامعه پرستاری گفت: پرستاران باید در رابطه با این احساسات پاک صنفی مراقبت کنند که موج سواران از این احساسات سوء استفاده نکنند.

وی افزود: ما هم قبول داریم که نواقص و کمبود وجود دارد و باید پیگیری شود، کوتاهی ها باید سر جای خود پیگیری شود و امثال بنده که مسئول پرستاری کشور هستیم، خود را موظف به پاسخگویی بدنه پرستاری در هر زمان و هر مقطعی از طریق گفت وگو، مذاکره و نشست های علمی می دانیم و قائل به نقد و نقادی هستیم و همواره نیز باب گفت و گو کماکان باز است و هیچگاه بسته نشده و نخواهد شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
روجا
۲۳:۱۱ ۳۰ تير ۱۳۹۴
رفتارهای سطحی و شتاب زده برخی افراد نا آگاه سبب سوء استفاده می شود .ولی پرستاران فداکار هیچ وقت اجازه دخالت به بیگانگان را نداده و نمی دهند
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۳۶ ۳۰ تير ۱۳۹۴
ماکه متوجه نشدیم چی شده
آخرین اخبار