مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای مدافع حرمین در تبریز خبر داد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای مدافع حرمین در تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میرمعصوم سهرابی گفت: درراستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مبنی بر لزوم توسعه ورزش در بین اقشار جامعه و فرآهم ساختن زمینه ورزش برای همه برای اقشار تصمیم بر این شد تا اینبار پیشکسوتان فوتبال را دور هم جمع کنیم.

وی تصریح کرد: جهت ارج نهادن به زحمات قشر پیشکسوتان فوتبال، تعامل وهمفکری بین بازیکنان ، ایجاد انگیزه بیشتر و بهتر در زندگی خانوادگی، ایجاد حس رقابت و رفاقت ،ایجاد محیطی سالم و با نشاط با توجه به مشکلات زندگی اقدام به اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای مدافع حرمین نموده‌ایم.

 سهرابی اظهار داشت: این مسابقات با حضور 16 تیم از پیشکسوتان شهرداری، ماشین سازی، تراکتورسازی، ایدم ، پایگاه هوایی عقاب،کارگران، ملی چوشان، تربیت، پترو شیمی، ابوذر، مشعل، دیهیم، تلاش، رزین تاژ و قدس تبریز از روز چهارشنبه 31 تیرماه در ورزشگاه اختصاصی باشگاه شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

وی همچنبن با اشاره به حضور موفق تیم والیبال شهردار تبریز در فصل گذشته اظهار کرد: امسال نیز با درایت سرمربی تیم در زمان مناسب اقدام به بازیکن گیری و عقد قراداد با بازیکنان نمودیم که اخیرا نیز دو بازیکن تیم ملی بلغارستان به تیم والیبال شهرداری تبریز ملحق شدند.

مدیرعامل سازمان ورش بر توسعه ورزش همگانی در بین جوانان و محلات تاکید کرد و اذعان داشت: خوشبختانه امسال در تابستان و در قالب طرح فیروزه مسابقات فرهنگی ورزشی محلات تبریز را اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال، شنا،والیبال،بسکتبال،تنیس روی میز، طناب کشی، طناب زنی،هفت سنگ و وسطی نموده ایم که علاقمندان می توانند با حضور در نواحی آموزش و پرورش و پایگاههای مقاومت تبریز اقدام به نام نویسی و ثبت نام نمایند.

سهرابی افزود: این مسابقات در دو بخش بانوان وآقایان و سه رده سنی زیر 12 سال، زیر 16 سال و زیر 18 سال برای آقایان و چهار رده سنی زیر 12 سال زیر، 16 سال، زیر 20 سال و بالای 20 سال( آزاد)  بزگزار خواهد شد که امیدواریم از استقبال خوبی برخوردار گردد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.