رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رای کمیته استیناف در مورد باشگاه‌های راه آهن و پیکان هنوز مشخص نیست و ما در حال بررسی مستندات هستیم.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای صادره استیناف در مورد تخلف راه آهن اظهار کرد: یک سری مستندات به دست فدراسیون رسیده که ما باید این مدارک را جمع بندی کنیم هر کدام از ما نظری در مورد مستندات داریم که این نظرات باید به جمع بندی برسد تا رای نهایی صادر شود. 

وی بیان کرد: متاسفانه برای صدور حکم تجدید نظر باشگاه راه آهن امروز فردا کردیم و باید هر چه زودتر رای صادر شود تا تکلیف این دو تیم مشخص شود اگر ما بخواهیم مسابقات لیگ برتر را عقب بیندازیم به مشکل برمی‌خوریم چرا که تقویم بازی‌ها را طبق فیفا دی تنظیم کردیم. 
 
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت تیم‌های بدهکار تصریح کرد: متاسفانه چندین سال است که تیم‌های بدهکار به تعهداتشان عمل نمی‌کنند و طلب بازیکنان را نمی‌دهندآنها خودشان را مکلف نمی‌بینند که بدهی را پرداخت کنند تیم های بدهکار در فصل یارگیری کارهایشان را انجام می‌دهند، اما در بحث قرارداد تکلیفشان را انجام نمی‌دهند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: امسال  سازمان لیگ قرار شد که این قانون را اجرا کند که تیم‌های بدهکار حق حضور در نقل و انتقالات را ندارند و باید ابتدا تکلیف بدهی ها ار روشن کنند و پس از آن در مورد نقل و انتقالات اقدمات خود را انجام دهند.
 
کفاشیان در مورد وضعیت حامی مالی تیم ملی گفت: ما با چند برند معروف در حال مذاکره هستیم بحث اسپانسری برند نایک مطرح نیست، اما اولویت ما بستن قرارداد با برندهای معتبر همچون آدیداس است.
 
وی در مورد پول‌های بلوکه شده در فیفا را عنوان کرد: دریافت حق و حقوقمان چند ماهی طول می‌کشد تا به دست ما برسد به هر حال این پول‌ها جزو حقوق فدراسیون فوتبال است و باید به حساب فدراسیون واریز شود و به طور جدی پیگیر این مسائل هستیم. 
 

وی در پایان در خصوص جلسه‌اش با مسئولان صدا و سیما خاطر نشان کرد: در این جلسه پیشنهادات خوبی داده شد اگر راه کارها عملی شود از این بن بست رهایی پیدا می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۲۱:۲۵ ۳۰ تير ۱۳۹۴
فوتبال عامل اصلی ترویج اعتیاد فساد وفحشا
آخرین اخبار