قرار‌گیری مجموعه «دست به نقد»‌ قبل از برنامه «خندوانه» امتیازی مثبت برای ما محسوب می‌شود.

مسعود انتظاری مجری طرح و مدیر تولید مجموعه «دست به نقد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مجموعه «دست به نقد» گفت: مجموعه  «دست به نقد»  بعد از پروژه  «شکر آباد» با ارائه طرح  به شبکه نسیم و بعد تصمیم گیری‌ها از فروردین امسال پیش تولید را شروع کردیم و تا یک ماه ادامه داشت و مرحله تصویربرداری از 16 خرداد کلید خورد و تا به امروز حدود 25 قسمت را ضبط کرده ایم که 6 قسمت از مجموعه آماده‌ی پخش از شبکه نسیم است. 

وی ادامه داد: «دست به نقد» در 90 قسمت 30 دقیقه‌ای، هرشب با اختلاف 30 دقیقه‌ای با برنامه «خنداونه» ساعت 22 روی آنتن می‌رود که این پتانسیل و قرارگیری در جدول پخش شبکه نسیم باعث خرسندی ما شده و جای گیری قبل از برنامه «خندوانه» امتیاز مثبتی برای «دست به نقد» است. تداخل با برنامه‌ها و شبکه‌های دیگر امری طبیعی است و باید در نظر داشته باشیم که همه شبکه‌ها مخاطب‌های خاص به خود را دارند و شبکه نسیم هم از دایره جذب مخاطب مستثناء نیست و به زعم تلاش‌ها و رسالتش مخاطبین خود را دارد. 

انتظاری در ادامه از همکاری خود با شهاب عباسی بیان کرد: این باعث افتخارم است که در مجموعه «شکر آباد» و برای بار دوم با شهاب عباسی در «دست به نقد» همکاری دارم. عباسی تمامی مجموعه‌های «خنده بازار»، «شکر آباد» و مجموعه فیلم‌هایی که گذشته کار کرده است را به بهترین نحو ارائه داده و بازخورد مثبتی را توانسته از مخاطب‌های خود بگیرد. 

وی با اشاره  به وجه تمایزهای «دست به نقد» با دیگر مجموعه‌های شهاب عباسی افزود: در وهله اول ساختار و شاکله اصلی مجموعه «دست به نقد» است که با «شکر آباد» کاملا در تضاد است، در مجموعه «شکر آباد» هر شب یک قسمت و یک موضوع با گریم، پوشش و ادبیات کهن داشتیم و حکایت‌ها رنگ و بوی امروزی داشت و می‌توان گفت، «شکر آباد» یک مجموعه پست مدرن بوده و این در صورتی است که «دست به نقد» کاملا امروزی است و در فضا و زمان حال اتفاق رخ می‌دهد و هر شب چند قسمت با موضوعات مختلف در بخش های 5 دقیقه ای به نمایش در می‌آید و نکته‌ای که خالی از لطف نیست، حضور سیاوش مفیدی به عنوان کارگردان در کنار شهاب عباسی است که به روند این مجموعه کمک می‌کند. 

انتظاری در خصوص لوکیشن وطراحی دکورها اظهار داشت: بعد از مجموعه «شکرآباد» که در شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری می‌شد، برای اولین انتخاب هم در «دست به نقد» شهرک سینمایی رفتیم که چون سوله‌ شهرک در دست گروهی دیگر بود این امر رخ نداد. ما به دنبال فضایی بودیم 12 دکور و موقعیت را دآن جای دهیم و سوله‌ای که در حال حاضر دران مستقر هستیم به اندازه کافی جا برای دکور‌ها و همچنین فضایی کاملا اداری برای گروه نویسندگی و تدارکات و... دارد که به لحاظ تولیدی کاملا تمام عوامل و گروه راضی هستیم. 

وی در ادامه افزود: قبل از شروع کار با طراحان بسیاری صحبت کردیم ودر نهایت انتخاب فردی مانند احمد رجبی که از طراحان با سابقه سینما و تلویزیون و مورد اعتماد در کار و طراحی هستند بسیار به پیشرفت مراحل تولید و طراحی کمک می‌کرد. ما در مجموعه «دست به نقد» چند دکور بازسازی برنامه‌های تلویزیونی و چند ساخت موقعیت داشتیم که احمد رجبی در طی یک ماه دوازده دکور را برای تصویربرداری آماده کرد. 

انتظاری در پایان خاطر نشان کرد: از تمام عوامل مجموعه «دست به نقد» نهایت تشکر را دارم که در این شرایط سخت با توجه به گرمای شدید هوا با انگیزه و با نشاط کار می‌کنند. امیدوارم مجموعه خوبی را ارائه و سر بلند باشیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار