رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت: اطلاعات سفر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید چرا که این اطلاعات سارقان را از عدم حضور شما در منزل آگاه می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ سرهنگ علی موالی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به آغاز دور دوم سفر های تابستانی گفت: هموطنان قبل از شروع سفر به نکات هشداری پلیس توجه کرده و آن را مد نظر قرار دهند.

موالی افزود: به اشتراک گذاری اطلاعات سفر در شبکه های اجتماعی زمینه را برای فعالیت سارقین از منازل مسکونی فراهم میکند.

وی با تاکید بر مراقبت از وسایل الکترونیکی همراه شامل گوشی تلفن همراه، دوربین عکاسی و هرنوع حافظه جانبی گفت: شهروندان از قرار دادن تصاویر و فایل ها خصوصی بر روی دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل اجتناب کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت : حتی المقدور از سیم کارت های دسته دوم استفاده نکنید و قبل از استفاده از گوشیه های تلفن همراه دسته دوم از سابقه آن مطمئن شده و آن را به طور کامل به تنظیمات کارخانه باز گردانید.

 موالی در پایان با اشاره به لزوم رعایت نکات حفاظتی در استفاده از کافی نت ها تاکید کرد: پس از اتمام کار در کافی‌نت‌ها از حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌ها خارج شوید و کوکی‌ها وتاریخچه مرورگر را پاک کنید تا مورد سو استفاده قرار نگیرند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.