کیهانیان:

دشمن می‌خواهد از توافق هسته‌ای برای ایجاد اختلاف بین جریان‌های سیاسی استفاده کند

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: دشمن در شرایط کنونی، به دنبال خائن پروری است و می‌خواهد از توافق هسته‌ای برای ایجاد اختلاف بین جریان‌های سیاسی کشور استفاده کند.

جریان‌های سیاسی در بحث توافق هسته‌ای، بیعت رضوان با رهبر معظم انقلاب داشته باشندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "علی کیهانیان" در مراسم افتتاحیه نشست‌های عمومی و تخصصی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه تهران برگزار شد، اظهار داشت: بارزترین مذاکره و صلح در تاریخ اسلام صلح حدیبیه بود که در آنجا جریاناتی اتفاق افتاد که با تدبیر رسول خدا(ص) اختلافات از بین رفت.
 
وی ادامه داد: پیامبر(ص) آن زمان به منظور جلوگیری از اختلافات بین مسلمانان تدبیر کرده و فرمود هرکسی که تا پای جان پای توافق است با ما بیعت کند که بیعت رضوان نام گرفت.
 
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این شرایط که بحث توافق هسته ای در جریان است احزاب برای اینکه اسیر دامن تفرقه عرصه سیاسی کشور نشوند باید پیش قدم یک بیعت با رهبر معظم انقلاب باشند.
 
کیهانیان اظهارداشت: امروز دشمن با ترفندهای سیاسی با ما مبارزه می کند و چون نتوانستند عموم جامعه را از مسیر نظام و حاکمیت و انقلاب اسلامی دور کنند به سوی جامعه تاثیرگذار سیاسی روی آوردند و کارهایی را انجام می دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن در بحث ابعاد سیاسی ورود پیدا می‌کند و به دنبال خائن پروری است و در حال حاضر می‌خواهد از توافق هسته‌ای برای ایجاد اختلاف بین جریان‌های سیاسی کشور استفاده کند.
 
کیهانیان گفت: در حال حاضر در بحث توافق هسته ای عده ای به واسطه دیدگاه حزبی و جناحی خود موافق یا مخالفند و عده‌ای نیز به دلیل علاقه مندی به دنیای غرب مخالفند و عده دیگر نیز به واسطی دلواپسی نسبت به مسایل نظام و انقلاب اسلامی مخالفند که باید بدانند جایگاه کنترل سیاسی در کشور به قدری است که دلواپسی ها در کشور معنا ندارد مگر اینکه از روی سوء ظن باشد.
 
وی ادامه داد: در این شرایط ما به عنوان کسانی که می‌خواهیم از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کنیم باید با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنیم و راهبرد ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد.
 
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در ادامه به رویکرد و برنامه‌های این حزب برای انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: در صورتی که تصمیم برای ورود به عرصه انتخابات گرفتیم در حمایت از نامزدها کاری به شاخص های عمومی و تخصصی نداریم و این را به شورای نگهبان واگذار می کنیم.
 
کیهانیان افزود: کسانی در لیست جمعیت حامیان انقلاب اسلامی قرار می گیرند که قبل لیست اموال خود را اعلام کنند و ضمن ارایه گزارش عملکرد از سوابق شغلی خود نسبت به ارایه برنامه ها و طرح های خود نیز اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با حضور متخصصین و فعالان سیاسی نسبت به احصا و تدوین آیین نامه انتخاباتی اقدام خواهد کرد.
 
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی همچنین در ادامه با بیان اینکه هدف نشست های عمومی و تخصصی این جمعیت ایجاد دکترین فکری است، گفت: در نشست های تخصصی کارگروه های تخصصی وزارتخانه ای ایجاد خواهیم کرد.
 
کیهانیان اظهارداشت: نشست بعدی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با موضوع بررسی مذاکرات و صلح های صورت گرفته از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بنگاه خبر پراکنی بهایی صهیونیستی یعنی بی بی سی فارسی از همه بیشتر تلاش دارد که بین جریان های سیاسی کشور تفرقه بیندازد تا از آب گل آلود ماهی بگیرد
آخرین اخبار