از آرام سازی معابر غرب تهران تا افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 17

آرام سازی معابر غرب تهران و افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 17 از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

*آرام سازی معابر غرب تهران در جهت استمرار پروژه خط سفید

معاون حمل و نقل‌وترافیک منطقه 2 گفت: اجرای خط کشی محوری با هدف عبور ایمن عابرین پیاده و ارتقای فرهنگ تردد و رانندگی در سطح منطقه انجام می‌شود.

حمیدرضا رنجبران معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث ناشی از حرکت سریع خودروها، با نصب سرعت گیر آسفالتی و تابلوهای کاهنده سرعت اقدام به آرام سازی در مسیر شمال به جنوب بلوار شهید جوریکی حد فاصل میدان بوعلی تا پل بزرگراه یادگار امام (ره) کرده است.

رنجبر گفت: در تقاطع‌های فلامک، زرافشان، سپهر، درختی عملیات مناسب سازی گذرگاه عابر پیاده جهت سهولت تردد جانبازان و معلولان انجام شده است.

از آرام سازی معابر غرب تهران تا افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 17

*پیشرفت 60 درصدی فاز دوم پروژه‌ خط سفید در 31 معبر منطقه 11

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 11 در راستای کمپین آسمان آبی و زمین پاک از اجرای پروژه خط سفید در معابر شریانی منطقه خبر داد.

سجاد زارع صفت معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پروژه‌ی خط سفید در راستای حمایت از کمپین آسمان آبی و زمین پاک با هدف فرهنگ سازی انضباط ترافیکی و توجه رانندگان به خطوط سفید در 43 معابر منطقه انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: پیشرفت فاز اول پروژه خط سفید در 13 معبر شریانی درجه یک شامل خیابان وحدت اسلامی، ولیعصر (ع)، کارگر، جمهوری، کمالی، قزوین، شوش و معیری در حال انجام است.

زارع صفت تصریح کرد: فاز اول پروژه‌ی خط سفید در 13 معبر شریانی تا کنون 94 درصد پیشرفت داشته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: پیشرفت فاز دوم در معابر شریانی درجه دو در 31 معبر سطح منطقه از جمله خیابان آذربایجان، مخصوص، اسکندری، میدان بهداری، باستان و شیخ هادی عملیاتی شده  و پیشرفت حجم پروژه در این معابر تا کنون 60 درصد بوده است.

*افزایش سرانه فضای سبز در منطقه 17

معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه 17 از افزایش سرانه‌ی فضای سبز با کاشت نهال در اتوبان شهید چراغی خبر داد.

عباس صمدیان، معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه 17 در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص افزایش سرانه فضای سبز با کاشت نهال در این منطقه اظهارکرد: با توجه به جمع آوری محوطه کارگاهی مترو شهرک شریعتی، در رفیوژ وسط و شمال این اتوبان فضای سبز ایجاد می‌شود.

وی افزود: مراحل عملیاتی شامل نخاله برداری، خاکریزی و ایجاد بستر مناسب برای کاشت اقلام درختی و درختچه از ماه گذشته شروع و به متراژ 1500 متر مربع اجرا شد.

گفتنی است؛ این عملیات در کمتر از یک ماه به اتمام رسید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار