رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران گفت: اولویت های جدید صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تا پایان مهرماه مشخص و اعلام می‌شود.

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اولویت‌های جدید پژوهشی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران بر اساس نیاز دستگاه‌های اجرایی مختلف و مشکلات جامعه تا مهر ماه امسال تعیین می‌شود.

وی در ادامه افزود: هدف صندوق حمایت از پژوهشگران تاثیر گذاری بر پژوهش‌های مربوط به مرز دانش و رفع نیازهای جامعه است بنابراین با توجه به شرایط موجود کشورها اولویت‌های پژوهشی این صندوق مورد بازنگری است.

ضرغام با اشاره به اولویت‌های جدید کارگروهای تخصصی خاطر نشان کرد: بعد از تعیین اولویت‌های جدید کارگروه‌های تخصصی صندوق حمایت از پژوهشگران، پژوهشگران می‌توانند 10 تا 15 طرح پژوهشی را انتخاب کنند و بعد از انجام بررسی‌های لازم بهترین طرح پژوهشی برای اجرا تعیین خواهد شد. 

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تصریح کرد: فعالیت 15 کارگروه تخصصی در صندوق مشخص شده است و متخصصان فعال در این کارگروه‌ها می‌توانند در تدوین و حمایت اولویت‌های صندوق مشارکت داشته باشند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار