قریب به ۴۰۰ هزار برنامه در دهه کرامت در سراسر کشور برگزار می شود که بیش از ۳۰ هزار برنامه آن در استان خراسان رضوی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت با اشاره به راه اندازی ستاد مردمی جشن‌های دهه کرامت از برگزاری 400 هزار برنامه در 31 شعبه در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: بیش از 30 هزار برنامه این ستاد در خراسان رضوی اجرا می شود.

سیدسعید سرابی با اعلام اینکه ریاست ستادها با استانداران و دبیری آن برعهده مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: 63 دستگاه، نهاد، انجمن و تشکل و 27 شهرستان در مجموعه ستاد جشن‌های دهه کرامت در استان خراسان رضوی فعال هستند.

وی گفت: هماهنگی برنامه‌های امسال از دو ماه قبل آغاز شده است و بر این اساس 16 ستاد ویژه از جمله ستاد ویژه اماکن متبرکه، ایثارگران، بانوان، امور هنری، روستایی، امور استان‌ها و بین‌الملل، دانشگاهیان، نخبگان و ستاد ویژه ارزیابی فعالیت می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حراسان رضوی با اشاره به اینکه جلسه‌ای برای هماهنگی جشن‌های شهرستان در استانداری خراسان رضوی برگزار شده است، تاکید کرد: هماهنگی بین شهرداری و استانداری خراسان رضوی نیز انجام شده و قرار است حرم مطهر رضوی روز ولادت حضرت معصومه(س) توسط دختران مشهدی گلباران شود.

سرابی با بیان اینکه 90 هزار شاخه گل برای گلباران حرم امام رضا(ع) تهیه شده است افزود: علاوه بر گلباران حرم مطهر رضوی برنامه های متنوعی در روز ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) توسط آستان قدس رضوی برگزار می شود.

وی به مجموعه برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) سهم ویژه‌ای در برنامه‌های دهه کرامت دارد که نه تنها در مشهد بکله در شهرستان‌های خراسان رضوی به اجرای برنامه می‌پردازد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.