رییس پلیس مبارزه با مواد مخدرنیروی انتظامی از کاهش ورود مواد مخدر از مرزهای خراسان رضوی به داخل استان خبرداد.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان علی مویدی در نشست اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مرزهای شرقی کشور به ویژه مرزهای استان خراسان رضوی در حوزه ترانزیت مواد مخدر به شدت تحت کنترل قرار دارد گفت: با تلاش نیروهای مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی فرماندهی انتظامی استان واردات مواد مخدر از مرزهای استان به شدت کاهش یافته و موادی که امروز وارد استان می‌شود بیشتر از طریق استان‌های ساحلی مانند فارس، بوشهر، بندرعباس و استان‌های مرکزی کشور صورت می‌گیرد.

وی درخصوص کاهش شدید ورود موادمخدر از مرزهای خراسان رضوی افزود: اکنون بیشتر مواد مخدر از مرز جنوب کشور و از مرز‌های آبی واردکشور می‌شود.

مویدی بیان کرد: تمرکز بر شرق کشور، برخورد جدی با خرده فروشان در سطح کشور، برخورد جدی با معتادین، پاک سازی محلات،برخورد با اماکنی که مبادرت و توضیح و مصرف می کنند از اولویت های نیروی انتظامی است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدرنیروی انتظامی درخصوص کشف مواد مخدر گفت: از ابتدای سال تاکنون 10تن مواد مخدر در خراسان رضوی کشف و ضبط شده است .

مویدی بابیان اینکه مرزهای استان خراسان رضوی امروز به عنوان امن‌ترین مرزهای کشور در حوزه جلوگیری از واردات موادمخدر شناخته می‌شود، گفت: امروز مرزهای ما به عنوان یک خط قرمز برای واردکنندگان مواد تبدیل شده و قاچاقچیان در این زمینه احساس امنیت نمی‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد، امید است در مرزبانی زمانی فرا رسد که از پیشرفت‌های مهم و تکنولوژی و تجهیزات روزدر شرایط سخت استفاده شود، تا نیاز به استفاده از نیروی انسانی کمتر باشد، اما در حال حاضر حراست از مرزها با به کارگیری نیروی انسانی انجام می‌شود.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.