درادامه موفقیت وافتخار آفرینی های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد این بارنوبت به چالاک عظیمی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، این کتاب برای نخستین بار در سطح کشور در سیصدو شصت و دو صفحه ترجمه شده است،کار ترجمه ی این کتاب دو سال طول کشیده است.

آقای عظیمی هدف از ترجمه این کتاب را آموزش مقدماتی بیماران و افراد علاقه مندی که هیچگونه آشنایی با مراحل ام آرآی ندارند و همچنین آموزش تخصصی دانشجویان دانست و در خصوص کارایی این کتاب هم اضافه کرد: این کتاب نشان دهنده ی میزان کارایی دستگاه ام آرآی و همچنین بیانگر نظریه های تکمیلی این دستگاه سه بعدی است که می تواند حتی در تشخیص تک سلول های اولیه ی سرطانی در بدن هم مورد استفاده قرار گیرد.

عزیزیان رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اعضاء و فعالیت این باشگاه گفت:باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد فعالیت خود را از سال هشتاد و سه شروع کرده است که هدف اصلی باشگاه جذب دانشجویان و همچنین افراد نخبه در رشته های مختلف است.

وی همچنین گفت:باشگاه از تمام اعضا نظیر چالاک عظیمی که فعالیت خود را زیر نظر باشگاه و شورای انتشارات دانشگاه انجام دهند و موفق به چاپ کتاب شوند حمایت خواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در چند سال اخیر شرایط مناسبی را برای بروز خلاقیت و نوآوری دانشجویان و پشتیبانی از طرحهای آنان مهیا کرده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: ترجمه ، کتاب ، ام ارای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.