تیمهای فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوم رقابتهای لیگ برترفوتبال روز جمعه و از ساعت 21 به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم میروند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دوتیم تاکنون 53 بار رودرروی هم قرار گرفته اند که ذوب آهن در 19 مسابقه و سپاهان در 14 دیدار موفق به شکست حریف خود شده اند و 20بازی دوتیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی مقابل سپاهان قرار میگیرند که در هفته اول رقابتها در انزلی مقابل تیم ملوان شکست خورده اند اما در مقابل سپاهان در دیدار نخست خود در لیگ پانزدهم با تک گل مهدی شریفی مقابل میهمان خود استقلال خوزستان به برتری رسید علاوه بر این زردپوشان در تمامی مسابقه های خود در سال 94 پیروز از میدان خارج شده اند.

در 9 دیدار گذشته دو تیم ذوب آهن موفق به شکست حریف خود نشده است، از آخرین برد ذوب آهن در دربی اصفهان 1818 روز میگذرد،ذوبی ها آخرین بار در هفته پنجم لیگ دهم موفق به شکست زردپوشان شدند. دو تیم در بازی روز جمعه مغزهای متفکر خود در میانه میدان را در اختیار ندارند،قاسم حدادی فر که در بازی هفته گذشته مقابل ملوان مصدوم شد و به احتمال فراوان در دیدار مقابل سپاهان غایب خواهد بود، در مقابل محرم نویدکیا هم که در طول هفته گذشته شایعه قهرکردنش از تیم سوژه رسانه ها بود نیز در این دیدار حضور ندارد.

به هرحال باید منتظر ماند و دید 54 دیدار دو تیم با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید. 


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.