عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد رژیم صهیونیستی تلاش می کند کشورهای منطقه را برنامه هسته ای ایران بترساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی القدس آنلاین،عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد رژیم صهیونیستی تلاش می کند کشورهای منطقه را از برنامه های هسته ای ایران بترساند و در میان آنها درباره برنامه هسته ای این کشور، رعب و وحشت ایجاد کند.

 "موسی ابومزوق" در ادامه در زمینه توطئه رژیم صهیونیستی برای ایجاد روابط با کشورهای عربی و عادی سازی آن با هدف ایجاد رعب و وحشت از برنامه های هسته ای ایران هشدار داد.

ابو مرزوق در اظهاراتی، که در صفحه فیسبوک خود امروز پنجشنبه منتشر کرده است، افزود: رژیم اشغالگر قدس با خباثتی که دارد تلاش می کند برای اجرای اهداف خود در منطقه یارکشی کند و با هدف توطئه چینی علیه برنامه های هسته ای ایران، خود را به کشورهای عربی نزدیک تر کند.

وی افزود: "اسرائیل می خواهد تفرقه افکنی مذهبی راه بیندازد و گویا برنامه های هسته ای ایران را طرحی شیعی جلوه می دهد تا کشورهای سنی را علیه ایران بشوراند و این مسئله در نهایت پستی و خباثت این رژیم قرار دارد.

عضو دفتر سیاسی حماس گفت: برنامه پنجاه ساله رژیم صهیونیستی بر اساس ایجاد تبعیض نژادی در منطقه پایه ریزی شده بود از این رو سودان را به عنوان کشوری آفریقایی علیه اعراب تحریک کرد و کُردها را ضد اعراب شوراند و تفرقه میان اعراب در شرق و غرب عالم ایجاد کرد و برای ادامه درگیری‌ها وسایل متعددی را به کار گرفت.

ابو مروزق گفت: اسرائیل امروز طرح جدیدی را به طرح قبلی خود افزوده که عبارت است از ائتلاف سنی علیه طرح هسته ای شیعی.

وی افزود: غرور اسرائیل به سبب روابط خوبی که با اعراب دارد به حدی رسیده که به تشکیلات خودگردان فلسطینی پیام داده است تل آویو دیگر نیازی به عادیسازی روابط با اعراب ندارد.


انتهای پبام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار