بی‌بی‌سی در گزارشی نوشت: تلاش های دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016، برای دوستداران سیاست جاذبه ای نداشته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌بی‌سی پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 در گزارشی نوشت هر زمان که کارشناسان سیاسی از کاهش محبوبیت دونالد ترامپ خبر دادند، وی در نظرسنجی های انتخاباتی جایگاه رفیع تری یافت. 

این درحالیست که احتمال دارد اظهارات جنجالی نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خصوص "مگین کلی" – مجری فاکس نیوز –  باعث تزلزل جایگاه وی شود.

ترامپ در مناظره روز پنج شنبه از سوال خانم مگین کلی – خبرنگار شبکه فاکس نیوز – درباره اظهارات پیشین وی در خصوص زنان خشمگین شد. خانم کلی با اشاره به الفاظ تحقیرآمیزی که دونالد ترامپ در یکی از سخنرانی های خود درباره زنان به کار برده بود پرسید: آیا این کلمات نشان دهنده خلق و خوی مردی است که ما باید وی را به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب کنیم؟

ترامپ در واپسین ساعات روز جمعه در مصاحبه ای با شبکه سی‌ان‌ان گفت: "زمانی که خبرنگار فاکس این سوال را می پرسید خون از چشمانش بیرون زده و به شدت خشمگین شده بود."

پس از اینکه این مصاحبه روی آنتن رفت، برگزار کنندگان نشست رد استیت – بلاگ خبری-سیاسی محافظه کاران -- نام ترامپ را از فهرست دعوت شدگان برای نشست روز شنبه حذف کردند. برگزار کنندگان این نشست اعلام کردند به جای ترامپ، مجری زن فاکس نیوز در مراسم شرکت خواهد کرد. 

شرکت کنندگان حاضر در نشست "رد استیت" بعد از پایان مراسم اظهار داشتند تصور اینکه دونالد ترامپ چگونه با کنگره و یا ولادیمیر پوتین – رییس جمهور روسیه – تعامل خواهد کرد واقعا دشوار است. چرا که وی نتوانست در یک مناظره ساده تلویزیونی تعامل مناسبی با یک خبرنگار داشته باشد. 

چهره های برجسته جمهوریخواهان نیز هرگز از دونالد ترامپ حمایت نکرده اند. چرا که به باور آنان، ترامپ نمی تواند چهره مناسبی از جمهوری‌خواهان ارائه دهد.

برخی بر این باورند شدت خشم و ناراحتی از دونالد ترامپ به حدی است که وی ممکن است به عنوان نامزد مستقل وارد انتخابات شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار