اتحادیه ناشران و کتابفروشان با هدف تبیین جزئیات مشارکت این اتحادیه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت اقدام به برگزاری نشست خبری می‌کند.

محمود آموزگار دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان در خصوص نحوه آمادگی این اتحادیه برای حضور و مشارکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب مسکو و فرانکفورت به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اتحادیه ناشران و کتابفروشان به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو نمی‌رود اما در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت مشارکت می‌کند.

وی افزود: از اقدامات اولیه ما برای آمادگی جهت حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت می‌توان به اعلام فراخوان حضور در این نمایشگاه و برگزاری نشست خبری تبیین جزئیات مشارکت اتحادیه ناشران و کتابفروشان در آن اشاره کرد.

دبیر اتحادیه ناشران و کتابفروشان اظهار داشت: نشست خبری نمایشگاه فرانکفورت به احتمال زیاد در روز دوشنبه مصادف با بیستم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است که فراخوان اتحادیه ناشران و کتابفروشان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت در روز چهارشنبه مصادف با چهاردهم مرداد اعلام شده و بر اساس آن اعضای اتحادیه می‌توانند از امروز اقدام به ثبت‌نام در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار