فیلم «دختر عمو و پسر عمو» به کارگردانی روح‌انگیز شمس در انتظار دریافت پروانه ساخت است.

«دختر عمو و پسر عمو» در پروانه ساختمحمود غلامی تهیه کننده و نویسنده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اثر جدید خود گفت: در حال حاضر به دنبال پروانه ساخت برای شروع تولید هستیم و امیدواریم این اتفاق به زودی رخ دهد.

وی در خصوص فیلمنامه این اثر اظهار داشت: این اثر کار سینمایی و در ژانر اجتماعی است و موضوع آن پسر عمو و دخترعمویی هستند که در راه رسیدن به هم و مراسم خواستگاری دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

غلامی در خصوص اسم و عوامل این اثر عنوان کرد: «دختر عمو و پسر عمو» اسم موقت این اثر است که نویسنده آن قربان محمدپور، کارگردان روح‌انگیز شمس و حسن پویا فیلمبرداری آن را برعهده دارند و سایر عوامل هنوز تعیین نشده است.

نویسنده «ابو زینب» در خصوص وضعیت نهایی سایر آثار خود بیان کرد: «مردان دره گرگ» داستان سردار شهید بروجردی که قرار بود اسفند کلید بخورد به دلیل تغییر مدیریت‌ها هنوز در مرحله نگارش قرار دارد. همچنین فیلمی به نام «ترانه شرقی» دارم که هنوز اجازه اکران نگرفته است.

گفتنی است؛ محمود غلامی که در عرصه فیلمسازی در همه بخش‌ها فعالیت‌ داشته در حال حاضر تهیه‌کنندگی «مردان دره گرگ» از مجموعه الف ویژه سیما را با کارگردانی جمال شورجه بر عهده دارد. وی همچنین نویسنده فیلم «ابو زینب» است که از سال 93 هنوز اکران نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار