از نصب تندیس کارگر نامه در مرکز پایتخت تا فعالیت 6 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در منطقه 15

نصب تندیس کارگر نامه در مرکز پایتخت و فعالیت 6 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در منطقه 15 از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

*برگزاری جشنواره شکوفا در منطقه یک

رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه امور شهری منطقه یک گفت: جشنواره شکوفا با 5 کانون از مرداد تا بهمن ماه در منطقه یک برگزار  می‌شود.

احمد شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: 5 کانون شرکت کننده در جشنواره شکوفا شامل کانون رباتیک، موبایل و وبلاگ و رسانه دیجیتال، توسعه مهارت های رایانه‌ای و گرافیک و بازی های رایانه‌ای است که دبیر خانه هر یک از کانون ها در مناطق مختلف از  جمله کانون رباتیک منطقه یک، موبایل منطقه 5، وبلاگ و رسانه دیجیتال منطقه 6، توسعه مهارت های رایانه‌ای و گرافیک منطقه 19 و بازی های رایانه‌ای در سازمان ورزش واقع شده‌اند.

وی در ادامه گفت: جشنواره شکوفا در قالب مسابقه، آزمون و ارائه اثر و در سه سطح محله‌ای، منطقه‌ای و تهران برگزار می‌شود.

شاملو افزود: زمان برگزاری مسابقات و جشن های محله‌ای و منطقه‌ای مرداد، شهریور، مهر و آبان و زمان برگزاری مسابقات و جشن های کانون های 5 گانه در سطح شهر تهران آذر و بهمن ماه است و اختتامیه این جشنواره اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: عضویت در کانون های شکوفا از طریق سامانه الکترونیکی شکوفا shokoofa.mytehran.ir انجام می‌شود.


*نصب تندیس کارگر نامه در مرکز پایتخت

رئیس اداره زیبا سازی منطقه 6 از نصب تندیس کارگر نامه در خیابان کارگر به طول چهار متر خبر داد.

علیرضا سعادتی رئیس اداره زیبا سازی منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مجسمه "کارگر" که در حال تکان دادن چرخ دنده‌های صنعتی که ساخته عباس مجیدی است، بزودی در ضلع  جنوب غربی تقاطع بلوار کشاورز در خیابان کارگر نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: این تندیس از جنس فایبر گلاس به طول چهار متر و بر روی پایه‌ای به ارتفاع یک و نیم تا 2 متر نصب شده که پتینه آن حس سنگ را به مخاطب القا می‌کند.

رئیس اداره زیبا سازی منطقه با اشاره به این که اثر هنری با ماهیت مکانی که در آن نصب می‌شود، باید دارای هم خوانی باشد ، گفت: خیابان کارگر برای نصب این مجسمه بدین منظور انتخاب شده است که ماهیت تندیس، نماد کار و اقتصاد، شکل پیکره انسانی بوده که با نام خیابان هم خوانی دارد.

سعادتی افزود: هم اکنون تندیس در مرحله زیر سازی و بتن ریزی جایگاه است.


*فعالیت 6 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در منطقه 15

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، 6 پایگاه تابستانی در سطح منطقه فعالیت می‌کنند.

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با همکاری اداره آموزش شهروندی منطقه در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، 6 پایگاه تابستانی در مدارس قاضی طباطبایی، کوثر، بنی هاشم، میلاد 1، آزادگان و بقیه الله اعظم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: برپایی اردو‌های علمی و تفریحی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات سلامت بخشی از برنامه‌های تدوین شده در پایگاه‌های تابستانی است.

حیدری تصریح کرد: ارتقای مهارت فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان  از ویژگی‌های پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 گفت: فعالیت 6 پایگاه تابستانی به صورت رایگان از 25 شهریور ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار